לאור התוצאות: אלי לחמני מכריז על פרישתו מהחיים הפוליטיים בעיר

לחמני: "אני מקבל את רצון הציבור בידיעה שעשיתי את המירב למענכם. אני מודה לפעילות ולפעילים, למתנדבים הנפלאים, ולמשפחתי היקרה על העשייה הרבה והתמיכה"

לאחר שקיבל את 7.03% מקולות תושבי העיר במירוץ לראשות העיר, ד"ר אלי לחמני מכריז על פרישתו מהחיים הפוליטיים בעיר. "יצאתי למסע מתוך ראייה אמיתית לתת מעצמי, מידיעותיי וכישורי למען העיר והתושבים.

הבחירות התקיימו בצל המלחמה – ולא היה פשוט להתנהל כאשר העיניים והלב בעזה ובצפון, ייתכן שמצב זה גרם לכך שרוב התושבים ישבו בבית ולא יצאו לבחור".

בפוסט שפרסם, הודה לחמני לפעיליו וכי לדבריו הוא מקבל את רצון הציבור. לדבריו "איני מחפש מי אשם בתוצאות – או למה, אני מקבל את רצון הציבור בידיעה שעשיתי את המירב למענכם. אני מודה לפעילות ולפעילים, למתנדבים הנפלאים, ולמשפחתי היקרה על העשייה הרבה והתמיכה".

עוד הוסיף לחמני "עוד לאור התוצאות, בחרתי לפרוש מהחיים הפוליטיים ולהעביר את המושכות והמנדט של סיעת אשדוד תנצח לאיש הראוי ביותר, עו"ד אופיר לסרי, אדם צעיר, חבר יקר ונאמן".

בסיום דבריו של לחמני, בירך את חברו ומחליפו " אני מאחל הצלחה רבה לאופיר, להנהגת העיר בראשות ד"ר יחיאל לסרי ולנבחריה. אהיה לרשותם תמיד, לכל מה שיצטרכו ולמען העיר אשדוד. שלכם ברחשי כבוד והערכה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך