בחירות 2024

עדכון אחרון ממשרד הפנים נתוני ההצבעה עומדים כעת על 48.6%

כעת אשדוד עומדת על 31.7% מה שמוביל ככל הנראה את ראש העיר לסרי לניצחון גדול כבר הערב. עדכון נוסף מהמשטרה על מהלך יום הבחירות

משרד הפנים ממשיך לעדכן את הציבור. העדכון האחרון, נכון לשעה 19:00 אחוז ההצבעה הארצי עומד כעת על 48.6 כאשר אשדוד עומדת במקום השני בין הערים הגדולות באחוז ההצבעה. כעת אשדוד עומדת על 31.7% מה שמוביל ככל הנראה את ראש העיר לסרי לניצחון גדול כבר הערב.

בתוך כך, המשטרה מעדכנת בנוגע לבחירות לרשויות המקומיות: עדכון לשעה 19:30:

"נמשכת הפעילות המבצעית המוגברת של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ, בכדי להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות לרשויות המקומיות.

כוחות משטרה גדולים הפרוסים בשטח ממשיכים לפעול ולתת מענה לכל אירוע שבו עולה חשד לניסיון פגיעה בטוהר הבחירות, שיבוש מהלכן התקין, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי.

משעות הבוקר טופלו על ידי המשטרה ברחבי הארץ מספר אירועים בעקבותיהם נעצרו ועוכבו 18 חשודים ונפתחו 62 תיקים בגין עבירות של טוהר הבחירות, איומים ואלימות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך