שייט ל-180 ילדים בחסות גמ"ח חסדי מאור מאיר

גמ"ח חסדי מאור מאיר, ע"ש הבחור מאור מאיר בן שמעון ז"ל, שימח בחג הסוכות כ-180 ילדים מרחבי העיר. זה התחיל בשייט על אונייה גדולה והסתיים בהגרלות ענק

באחד מימי חול המועד סוכות נערך שייט מפואר לכ-180 ילדים מרחבי העיר במרינה של אשדוד, בחסות ובנדבת גמ"ח "חסדי מאור מאיר". לשייט המהנה זכו אותם ילדים מתמידים בקריאת מזמורי תהילים מידי יום חמישי במהלך השנה. השייט שנערך כשעה כלל בין היתר קריאת מזמורי תהילים בקול ובכוונה רבה, שריגשו את כל מי שנכח בהפלגה.

מיד עם סיום ההפלגה הוזמנו כל הילדים לסוכת מאור מאיר להמשך הפעילות. לילדים חיכתה הפתעה שכללה הגרלת ענק של משחקים יוקרתיים כגון: מסוק חשמלי, מבחר כדורי-רגל וכדורי-סל ואופני רכיבה משוכללים. במהלך ההגרלה הילדים המשיכו לקרוא מזמורי תהילים, עד שקולותיהם נשמעו בכל השכונה והרחובות הקרובים. כמו כן אחד הילדים עשה סיום מסכת באופן מכובד ומרגש, ולפני שהילדים התפזרו כל אחד לביתו, חולקו שקיות אישיות מלאות בהפתעות ובכל טוב כשחיוך על פני הילדים עם צהלות של שמחה.

אכן כן, השמחה השנה הייתה כפולה ומכופלת בחסדי ה' יתברך ובזכות כל אותם תורמים, אשר מסייעים לגמ"ח מאור מאיר, כדי להמשיך לשמח ילדים ומשפחות בשבתות ובחגים ובמהלך ימות השנה. משפחת בן שמעון מברכים ומודים לכולם הברכת ה' עליכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה