3,275 שוטרי מחוז הדרום ולוחמי מג"ב יפעלו בכדי לאפשר הליך בחירות תקין

המחוז הדרומי של משטרת ישראל השלים את ההערכותו לבחירות המקומיות ושוטרי המחוז החלו לפעול בכדי לאפשר קיום בחירות תקין.
צילומים: משטרת ישראל.

הבחירות לרשויות המקומיות יצאו לדרך, ויש מי ששומר על תקינותם.  3,275 שוטרי מחוז הדרום ולוחמי מג"ב יפעלו בכדי לאפשר הליך בחירות תקין לכ-948,000 אזרחים בעלי זכות בחירה ב-495 ריכוזי קלפיות ובהם 1,579 קלפיות בגזרת מחוז הדרום.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן: "זהו יום חג לדמוקרטיה הישראלית. התכלית של פעילות הכוחות היום הינה לאפשר הליך בחירות תקין וללא פגיעה בהליך בכלל תחומי המחוז ולכל האוכלוסיות. הפריסה הינה רחבה מאוד ונותנת מענה מיטבי בהיבטי הסדר ציבורי, תנועה ושלא נדרש אך גם נותנת מענה מהיר לאירועים ביטחוניים."

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רועי ולדמן: "המשימה המרכזית שלנו, לוודא שכל אזרח במדינה יוכל לממש את זכותו להצביע בביטחון, ולאפשר הליך בחירות תקין בלמעלה מ 600 קלפיות הפרוסות ברחבי גזרת לכיש, בהן מוצבים השוטרים משעות הבוקר המוקדמות."

במהלך החודשים האחרונים התקיימה עבודת מטה סדורה בראשותו של מפקד המחוז שכללה את כלל גופי הביטחון, צה"ל, פיקוד העורף ושב"כ וכמובן בשיתוף מלא עם משרד הפנים וגופים אזרחיים נוספים. זאת על מנת לאפשר לאזרחי הדרום לקיים את הליך הבחירות.

לצד שוטרי המחוז הדרומי הפועלים בבחירות ישנם מערכי משטרה בפריסה רחבה הערוכים לאירועי שגרה בתוך הערים והמועצות האזוריות והמקומיות. הציבור מתבקש לשמור על עירנות ולדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל חשד.

הערכות המחוז הדרומי של המשטרה תימשך גם יום אחרי קבלת תוצאות האמת ושוטרי המחוז יפעלו למניעת הפרות סדר על רקע התוצאות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך