שימו לב

ראש העיר ד"ר לסרי בהודעה חשובה לתושבי העיר "קיבלנו מידע על הונאה פלילית שתצא בשעות הקרובות. הנושא מטופל ברמות הגבהות ביותר"

בעקבות מידע על פרסום כוזב בשעות הקרובות מטעם מי מהמועמדים ראש העיר בקריאה לציבור: "בואו נמנע מכוחות הפילוג והשנאה לשלוט באשדוד, בואו נשמור על האחדות כפי שהעם דורש ומקיים בעצמו, מאז ה-7 באוקטובר. רק האהבה תנצח"

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "קיבלנו מידע על הונאה פלילית שתצא בשעות הקרובות. לפי מידע מודיעיני שהגיע אלנו ממשטרת ישראל, אחד המתמודדים באמצעות בעלי עניין, מתכננים ליצור הונאה בקרב הציבור על ידי התחזות ושליחת פייק ניוז לכלל תושבי העיר, תוך שימוש בבינה מלאכותית וזיוף של המראה והקול שלי.

הנושא מטופל ברמות הגבהות ביותר, ואני סומך עליכם שתדעו להבדיל בין מסר מתחזה למסר אמיתי.

כפי שאני יודע, רובכם הגדול מתייחסים בביטול להתקפה הפראית בניסיון להפחיד אתכם מהשתלטות החרדים על העיר, מסר שחוזר על עצמו בכל מערכת בחירות. ייתכן ותקבלו הודעות שמטרתן להרגיז אתכם, אם זה הודעה טלפונית בשמי ובקולי בשעות מוזרות, ואם כקריאה שלא תצאו מהבית או כל תרגיל הונאה דומה אחר".

עוד הוסיף ראש העיר: "ישנם שמבקשים להשתלט על אשדוד באמצעות ניסיון להרתיע אתכם ממני, ולהמליך במקומי ראש עיר שיהיה נוח למטרות שלהם. אנחנו בעד דמוקרטיה ונגד הונאות, שרק ממחישות מי הם האנשים שמולם אנחנו מתמודדים. החשש הוא שכך גם הם מבקשים לנהל את אשדוד.

היחידה הארצית לחקירות הונאה תמצא את הדין עם אותם הגורמים. עד אז, בואו נשמור על העיר אשדוד היפה שלנו שהולכת ומתפתחת, חיה, תוססת ומעניקה ים של אפשרויות לתושביה.

בואו נמנע מכוחות הפילוג והשנאה לשלוט באשדוד, בואו נשמור על האחדות כפי שהעם דורש ומקיים בעצמו, מאז ה-7 באוקטובר. רק האהבה תנצח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך