קלין דוג – לכלבים מחייכים ומטופחים

בואו נשים את הדברים על השולחן; בכל פעם שמגיע הרגע לספר את החבר הכי טוב שלכם או אפילו לקלח אותו, זה כמעט תמיד נגמר באסון. המים מתפזרים לכל עבר, אתם מגלים מאוחר מידי שהשמפו לא מתאים ואולי אפילו חוטפים ביס או שניים. במקום להסתבך, להתבאס, להלחץ, למה שלא תתנו למקצוענים לעשות את זה בשבילכם? קלין דוג הוא שירות טיפוח מתקדם לכלבים, המשנה את פני הענף מקצה לקצה. עם אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון של למעלה מ-10 שנים, החבר הפרוותי שלכם עומד לקבל טיפול איכותי, מקצועי ובעיקר, מהנה

קלין דוג בכל רחבי הארץ 

העניין הוא שלבחור את המספרה הטובה ביותר עבור הכלב שלכם, גם זו משימה לא פשוטה. שלא לדבר על להגיע אליה. במקום לעמוד בפקקים או להתעכב בגלל שבדיוק ברגע זה, הכלב החליט שיש דבר שמעניין אותו במיוחד – טלפון אחד והמומחים של קלין דוג בדרך אליכם! בין אם אתם מתגוררים בראשון לציון הסואנת, חדרה השלווה או חיפה, יגיעו עד אליכם הביתה עם כל הציוד, החומרים והיתרונות:

  • לחסוך זמן – לא עוד לעמוד בפקקים! לא עוד להמתין שהכלב יסיים להתעניין בדבר המאוד ספציפי שלכד את תשומת ליבו באמצע הדרך. טלפון אחד וספר מקצועי יגיע עד אליכם. 
  • נוחות – לא תצטרכו לצאת מהפיג'מה, להכניס את הכלב לרכב ולקוות שתמצאו חנייה. בזמן שהכלב נמצא בחדר השני עם הספר המקצועי שנשלח אליכם, אתם תוכלו לנוח, להשלים משימות בעבודה, לנקות או לעשות כל דבר אחר בידיעה שהחבר הכי טוב שלכם נמצא בידיים טובות. 
  • סביבה מוכרת – לא כל הכלבים נהנים מחברתם של כלבים אחרים ובטח שלא משינוי אווירה. ספר שמגיע עד אליכם הביתה, מבטיח שהעבודה תתבצע בסביבה המוכרת ביותר לכלב. סביבה נטולת חרדות ולחצים, כך שיוכל להתמסר לחלוטין וליהנות מזמן האיכות. 

לא מתפשרים על החברים הכי טובים

בחירת מספרה לכלבים נלקחת בכובד ראש על ידי בעלי הכלבים אשר רוצים בסופו של דבר את הטוב ביותר עבור החברים הפרוותיים. ככל שהעסק מגיע עם וותק וניסיון מקצועי, כך מובטח כי הכלב יקבל את הטיפול האיכותי והטוב ביותר האפשרי. 

קלין דוג מביאה עמה ידע מעמיק על גזעי כלבים שונים, הבנת צרכים ספציפיים לכל גזע וטכניקות הנדרשות לטיפול בכל אחד מהם. כך, אין זה משנה אם מדובר בכלב דלמטי, פומרניאן, בולדוג או תחש; הבסטי שלכם עומד לקבל את הטיפול הטוב ביותר ללא כל פשרות. זאת, מכיוון שכל אחד מאנשי המקצוע בפריסה ארצית, מגיע עם 10 שנות ניסיון לפחות ובעיקר, אהבה אדירה למקצוע.  

כך, מובטח כי הכלב לא רק ייראה נהדר בתום הטיפול אלא גם ירגיש בנוח ובטוח לכל אורך תהליך העיצוב. רוצים גם? זה הזמן ליצור קשר עם קלין דוג ולהעניק לכלב שלכם חוויה מרגיעה ומהנה שבסופה, תהנו יחד מפרווה נעימה, מבריקה ובריאה!  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך