מחצית וגמרנו!

מכבי חיפה מול עשרה שחקנים של מ.ס אשדוד החל מהדקה ה-19, לאחר הרחקת איזיקל הנטיי, חגגה באשדוד, הובילה כבר במחצית 0:5 (שגם הייתה תוצאת המשחק) וסיימה את הסיפור לאחר 45 דקות. אשדוד ירדה אל מתחת לקו האדום.
הנטיי מורחק (צילום: טל אקוקה).

לפני המשחק ביום ראשון, במ.ס אשדוד קיוו להמשיך את צבירת הנקודות האחרונה גם מול מכבי חיפה. לאחר מחצית אחת רצו באשדוד שהמשחק ייגמר והבינו שמכאן לא יגיעו נקודות. חיפה הובילה לאחר 45 דקות, מול עשרה שחקנים של אשדוד לאחר הרחקת אזיקל הנטיי 0:5, במשחק שהסתיים בתוצאה הזו. בעקבות ההפסד ירדה אשדוד אל מתחת לקו האדום.

בדקה ה-7 כבר היה 0:1. הגנת אשדוד התקשתה להרחיק כדור ופיירו ניצל את זה לעשות 0:1. אז הגיעה הדקה ה-19 שהסתבר שהייתה קריטית להמשך המשחק לאחר שאשדוד נותרה ב-10 שחקנים. אזיקל הנטי גלש עם רגל גבוהה ופגע בפיינגולד. פוקסמן שלף צהוב תחילה, שופטי ה-VAR קראו לו והוא שינה לכרטיס אדום.

מכאן הייתה רק מכבי חיפה. בדקה ה-23 חליילה הגביה לרחבה וקורנו גלש ועשה מזה 0:2. עברו 3 דקות וחליילה עם בישול לפיירו שעשה 0:3 וכבש את שערו השני במשחק. שש דקות למחצית  גדי קינדה, אקס אשדוד, מסר כדור עומק  לרפאלוב. הגנת אשדוד הרחיקה והכדור הגיע לפיירו שמרחבת החמש כבש 0:4. שלוש דקות למחצית פיירו עם רביעייה ראשונה בארץ לאחר בישול של של קינדה.

אזולאי ורועי לוי מתווכחים עם השופט פוקסמן. (צילום: טל אקוקה).

 

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול. חיפה נראתה כמסתפקת בחמיישיה שכבשה ומנגד מ.ס אשדוד לא רצתה לספוג יותר מהחמיישה שספגה. כאילו שתי הקבוצות מחכות לשריקה לסיום.

5 דקות לסיום גדי קינדה כמעט כבש בעצמו, אבל הכדור עבר ליד הקורה של חסון שנכנס כמחליף במקום אריאל הרוש השוער שלא עלה למחצית השנייה עדות למחלה שהייתה לו השבוע. המחצית נותרה מאופסת אבל החמישייה במחצית הראשונה גמרה כזכור את הסיפור אחרי 45 דקות. אשדוד תחפש את הנקודות במשחק הבא בחוץ מול סכנין.

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש (חסון, 46), רועי לוי, בן זקן, חכמון (אנדזי, 46), אוואני, גיל כהן, שלו הרוש (שחף, 81), אזולאי (מוצ'ה, 27), בוטאקה, כנעאן (נחמני, 46), הנטיי (הורחק 19)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך