בהשתתפות למעלה מ 1200 תושבי העיר

מעל 1200 אנשים הגיעו הערב לאולמי אדמה לכנס הבחירות האחרון של ד"ר יחיאל לסרי לקראת הבחירות הגורליות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב

ראש העיר סקר את פעילותו לאורך השנים, והבהיר כי מדובר בבחירות חשובות מאוד שבהן אין מקום לשאננות ויש לפעול בעוצמה כדי להניע אנשים לקלפיות. "המגמות חיוביות אך על כולנו לעמול קשה כדי שנוכל להבטיח את הניצחון בקלפיות".

במהלך הכנס הודה ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי לפעילים על העבודה הקשה והמסורה: "חייבים כמה שיותר פתקים צהובים עם השם יחיאל לסרי, ופתקים לבנים עם חי – אשדוד בתנופה. תביאו את החברים, את המשפחה, את השכנים. אל תשאירו אף אחד בבית".

לסרי התמקד בהישגים בחינוך, בביטחון האישי, בניהול העיר כולה שהפכה למודל ארצי, בתרבות, בפנאי וברווח התושב. להלן עיקרי הדברים

"בכנס הזה, אנחנו עושים את ההכנות ליום הבחירות, כדי לשכנע את תושבי אשדוד לקבל את הבשורה שלנו עבורם".

עוד מנאומו של ראש העיר: "תושבי אשדוד צריכים לשאול את עצמם את מי הם רוצים לראות מנהל את העיר, ומוביל אותה אחרי המלחמה. מול כל האתגרים המורכבים והקשים שעומדים בפניה. תושבי אשדוד צריכים לשאול את עצמם על מי הם יכולים לסמוך בתקופה של השנים הקרובות".

עוד הוסיף ואמר ראש העיר בכנס: "התכנסנו כאן הערב במטרה אחת בלבד – כדי להתכונן הכי טוב ליום הבחירות ולשכנע את תושבי העיר שלנו להעניק לאשדוד העיר האהובה שלנו את המנהיגות שהיא זקוקה לה בעת הקשה הזאת. לאפשר לי להמשיך לעמוד בראשה, ולהוביל אותה בשנים הקרובות, של שיקום בטחוני, חברתי וכלכלי, עם הניסיון ארוך השנים שצברתי, יחד עם חברי ושותפי הוותיק והמנוסה מאוד, ממלא מקום ראש העיר, עו"ד גבריאל כנפו. ועם הנבחרת החדשה, הצעירה והנמרצת שלנו, נשים וגברים מוכשרות ומוכשרים, שיזרימו דם חדש למועצת העיר אשדוד.

ליאת אילוז, ד"ר אפרת אוחיון נאור, עו"ד קוני טובול, עו"ד רוני ינון, מירב אפטבי, מלכה ארביב, ארמונד אסולין ומרדכי אשכנזי.

אין עוד נבחרת כזו. לא רק צעירה ורעננה, אלא גם ערכית, אנושית, עם תודעת שליחות ציבורית מהגבוהות ביותר שאני מכיר. כל אחת ואחד ברשימה שלנו, של אשדוד בתנופה, עם רקורד מרשים ומוכח של עשייה למען הציבור. ועם העבודה שלכם, חברות וחברים יקרים, ביום שלישי הקרוב, אתם, ראשי המקבצים, ראשי הקלפיות, אנשי הלוגיסטיקה והממריצים, אתם תביאו בעזרת ה' את הניצחון גם לראשות העיר, וגם הרבה מנדטים למועצת העיר. אנחנו מציעים לעיר אשדוד את הנבחרת הטובה ביותר במערכת הבחירות הזאת. אנחנו מציעים לעיר אשדוד את המנהיגות שאשדוד זקוקה לה בעת הזאת".

בנאומו הערב ציין ראש מספר עובדות על העיר אשדוד ובכלל על שגרת המלחמה המורכבת שעוברת ועברה העיר: "עובדתית, אין לנו מתחרים. מבין כל המועמדים, אני היחיד שזוכה לתמיכה של כל האוכלוסיות בעיר. חילונים, דתיים, חרדים, מסורתיים, עולים חדשים, ותיקים, ממזרח וממערב. וגם היחיד שהוכיח מנהיגות שמסוגלת לאחד בין כולם. ושוב, בשנים הקרובות, שאחרי המלחמה, ואחרי השבר והפילוג החברתי שחווינו לפני המלחמה, מנהיגות מאחדת היא הערך החיוני והקריטי והחשוב ביותר שהעיר זקוקה לו. במיוחד לעיר הטרוגנית ורב תרבותית כמו אשדוד. ואני מבקש להרגיע. הרי בכל מערכת בחירות, המועמדים שלצערי במקום להציג את התכניות שלהם, הם בוחרים להפחיד את התושבים מפני חרדיזציה. אבל למרבה ההפתעה, וגם הפלא. החרדיזציה הזאת לא קורית. היא לא מגיעה. היא אפילו לא באה לבקר. מיד אחרי הבחירות היא נעלמת עד מערכת הבחירות הבאה. כשהם משתמשים בה שוב ושוב בכל מערכת בחירות, כדי לגרוף מנדטים. וחוזר חלילה. וזה עצוב שאין להם דבר אחר להציע. תוכן, תכניות, עשייה. זה באמת עצוב. זה לא מגיע לעיר גדולה ומובילה כמו אשדוד. גם במערכת הבחירות הבאה הם יוציאו את הקלף הזה מתוך הבוידעם. את קלף ההפחדה מפני חרדיזציה של העיר.

אז בבקשה, מועמדים יקרים, תתקדמו. תושבי אשדוד חכמים. הם רואים את האמת. אתם לא יכולים להוליך אותם שולל פעם אחרי פעם. הם הבינו את העיקרון, לפחות בתקופה הקשה הזאת של מלחמה ומשבר לאומי, תחסכו לכולנו, לכל תושבי אשדוד, את הולכת השולל הזאת. אז אם כן, בעובדות: גם בניסיון, גם באחדות, אין לנו מתחרים".

עוד ציין ראש העיר: "אז מה נשאר? נשארה העשייה. נשאר השירות לתושב. איכות חיי התושבים. בניקיון וביופי של העיר, בחינוך, בתרבות, ברווחה, בספורט, בבריאות, בקיימות, בפיתוח של העיר, בדאגה אמיתית לצעירים – בהשכלה, בתעסוקה, במקומות בילוי, בדיור לזוגות צעירים, בכניסות וביציאות מהעיר, בקיימות ואיכות סביבה. לכל הדברים האלה נתנו פתרונות. הביטו לאחור ל-15 השנים שחלפו מאז שאני בראשות העיר, יחד עם גבי כנפו, וכל החברים שהיו איתנו בכל הקדנציות. עשינו מהפכה בכל תחום. העיר המובילה בישראל בניקיון. זכינו פעמיים בתואר של המועצה לישראל יפה כעיר היפה ביותר במדינת ישראל. בתחום החינוך – עם מדד החינוך היישובי הגבוה ביותר במדינת ישראל. זו עובדה, משרד החינוך אומר את זה. בתרבות, מהפכת תרבות, עם למעלה מעשרים פסטיבלים. ברווחה, בטיפול בנוער בסיכון, באוכלוסיות קשות יום, בטיפול ברובעים הוותיקים, בטיפול באוכלוסיית הקשישים. בעלי הצרכים המיוחדים, בעלי המוגבלויות. אנחנו לא שוכחים אף אחד. לא משאירים אף אחד מאחור".

 

עוד מהדברים שאמר ראש העיר: "אשדוד הפכה לעיר דוגמה ומופת גם ברמה ארצית, בכל הנושא של טיפול באוכלוסיות רווחה חלשות. בספורט – אנחנו מעצמת הספורט של מדינת ישראל. אין תחום שאשדוד לא מובילה בו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך