יעקב טומרקין קבע את הקריטריון לאליפות אירופה

בפעם ה-13. השחיין בן ה-32 ממכבי אשדוד, זכה שוב בתואר אלוף ישראל ב-200 מעורב אישי, ועל הדרך קבע קריטריון לבלגרד, בה התחרה לראשונה ב-2007.
יעקב טומרקין. צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

יעקב טורמקין, ממכבי אשדוד, אחד השחיינים הגדולים בהיסטוריה של ישראל, הוכיח בשישי כי הוא עדיין לא אמר את המילה האחרונה. השחיין שחגג 32 בשבוע שעבר ניצח פעם נוספת באליפות ישראל במשחה ל-200 מטר מעורב אישי עם זמן של 2:01.94 דקות, וקבע את הקריטריון לאליפות אירופה לבוגרים שתיערך בקיץ בסרביה.

עבור טומרקין תהיה זו אליפות אירופה ה-13 בקריירה, הישג חסר תקדים במונחי השחייה הישראלית, כאשר זו השישית בבריכות ארוכות, בתוספת שבע בבריכות קצרות (וזאת כמובן בתקופה שאליפות אירופה הייתה כל שנתיים). מדובר אפילו בסוג של סגירת מעגל עבור הישראלי, שכן התחרות תהיה בבלגרד, בה התחרה גם כשחיין צעיר את אחת התחרויות הבינלאומיות הראשונות שלו בפסטיבל האולימפי לנוער אי שם בשנת 2007.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך