יוזמה: יוצאי צבא יקיימו סיורים במקומות הומי אדם

פעיל הציבור האשדודי משה בן זקן, קיים ישיבה דחופה עם עשרות צעירים מרחבי הארץ, בשל מצב הביטחוני הבעייתי, והצליח להקים "סיירת צעירה" שתפעל בשלב הראשון בירושלים, בת"א ובאשדוד

עשרות יוצאי צבא צעירים, חלקם שירתו ביחידות עילית מובחרות, יתחילו מסוף השבוע הקרוב לערוך סיורים במקומות הומי אדם בירושלים, בת"א ובאשדוד. הכוונה היא להרחיב את הפעילות ההתנדבותית לערים נוספות, בשל המצב הביטחוני הבעייתי והחשש מהתלקחות נוספת.

מי שהוביל את היוזמה המבורכת הזו הוא פעיל הציבור האשדודי משה בן זקן, שארגן ישיבה מיוחדת שהתקיימה ערב שמחת תורה בירושלים. בן זקן סיפר: "בתום ישיבה ארצית הכוללת צעירים מכל המחוזות בארץ, סיכמנו לשתף פעולה עם כוחות הביטחון וליצור בכל עיר כח צעיר, שבחוד יעמדו יוצאי יחידות קרביות יחד עם צעירים נוספים, ויסרקו את השטחים עד יעבור זעם ויצרו כח הרתעה נוסף. שוהים בלתי חוקים ואנשים אשר יסכנו את משפחותינו, יועכבו ויגיעו לתחנות המשטרה. תודה רבה לסגן אלוף רון בר נתן, על התדרוך שהעביר לנו".

בשלב הראשון הפעילות תתקיים כאמור גם באשדוד, וסיירת הצעירה תקיים פעילות באזור הקניונים, הביג פאשן, הסטאר סנטר ובאזור התעשייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך