גיל כהן: "אנחנו נעשה הכל כדי להשיג את הנקודות האלו מול מכבי חיפה"

בלמה של מ.ס אשדוד לקראת המשחק בראשון (20.00, אצטדיון הי"א) מול מכבי חיפה. המאמן אלי לוי: "אם נשחק את המשחק שלנו יהיה לנו סיכוי טוב לעשות דברים במשחק הזה". השוער הרוש חזר להתאמן.
גיל כהן.

מ.ס אשדוד בקצב צבירת נקודות וביום ראשון היא תרצה להמשיך את זה גם מול מכבי חיפה (אצטדיון הי"א, 20.00). באשדוד ברור שזהו משחק קשה מול הטוענת לאליפות, אבל יודעים כמה הנקודות חשובות עבור הקבוצה.

המאמן אלי לוי: "מכבי חיפה בכושר מצוין וגם הגיע הזמן לברך אותה על ההישג באירופה. הרבה השתנה מהמשחק הקודם נגד מכבי חיפה.  אנחנו השתפרנו. יש לחיפה  סגל טוב ורחב, אבל גם לנו יש סגל טוב שמתחיל להתעבות עם שחקנים שחוזרים מפציעות. אם נשחק את המשחק שלנו יהיה לנו סיכוי טוב לעשות דברים במשחק הזה. נרצה להביא את מה שהראינו במשחקים האחרונים למשחק הקרוב:

הבלם גיל כהן: "אני מאחל למכבי חיפה בהצלחה וכל הכבוד לה על ההתקדמות באירופה, זה מגיע לה.  אנחנו נעשה את ההכנות שלנו אליה כמו שכבר התחלנו בימים האחרונים, אנחנו נעשה הכל כדי להשיג את הנקודות האלו מול מכבי חיפה"

השוער אריאל הרוש שהיה חולה, חזר להתאמן בחמישי ונראה כי עד המשחק יהיה כשיר. גם עומרי בן הרוש שהיה חולה אף הוא חזר, וגם הוא צפוי לשחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך