ועכשיו למכבי חיפה

לאחר שהייתה בתקופת צבירת נקודות, כולל 4 נקודות מול קבוצות תחתית בשני המשחקים האחרונים, תארח מ.ס אשדוד ביום ראשון (אצטדיון הי"א, 20.00) את מכבי חיפה שנאבקת על תואר האליפות. חיפה צריכה כל נקודה במרוץ שלה, אבל אשדוד חייבת לא פחות את המשך צבירת הנקודות להישארות שלה בליגה.
אלי לוי. (צילום: משה סידי).

בסופו של דבר אלה הנקודות שחשובות. מ.ס אשדוד צריכה אותן והרבה. בשני המחזורים האחרונים הגיע יריבות ישירות במאבק נגד הירידה. אשדוד יצאה עם 4 נקודות מזה. 3 מול הפועל פ"ת בבית (0:2) ואחת בחוץ במוצאי השבת האחרונה (1:1) מול הפועל ירושלים. כולם רוצים לראות כדורגל מהנה וכולם רוצים לראות תצוגות נהדרות, אבל כרגע חשוב יותר "לחיות", גם אם מכוער, מאשר "למות" יפים….

אחרי שאמרנו את כל זה, נתייחס למשחק שעבר ולמשחק שיבוא, שהוא החשוב, ומדובר ב"חתיכת" משחק. אשדוד חזרה עם נקודה מטדי, והייתה ראויה לנקודה. נקודה. היא כבשה מפנדל לאחר טעות של אדליי שוער ירושלים, ובכלל ההרגשה שהיא לא יצאה מקופחת מהתוצאה. ירושלים החזיקה יותר בכדור, הייתה קרובה יותר לשער של אשדוד, אבל גם אשדוד הייתה במשחק. כמו שאמרנו. נקודה. או כמו שאמרנו, צבירת נקודות היא החשובה כעת.

אריאל הרוש. מהבולטים במשחק מול הפועל ירושלים.

עכשיו מ.ס אשדוד מקבלת יריבה לא מהליגה שלה – מכבי חיפה. זה לא אומר שהיא לא יכולה לנצח. זה כדורגל, אבל חיפה מגיעה לאצטדיון הי"א (20.00) בראשון כשהיא במאבק על כל נקודה בדרך לאליפות. אשדוד צריכה לזכור את זה, לנצל את הלחץ של חיפה. מצד שני, גם אשדוד צריכה את הנקודות, ולכן מהמשחק הזה, הדבר החשוב הוא לא לצאת בלי כלום. הדרך אל היעד, כרגע, במאבקי התחתית, פחות חשובה.

אלי לוי מאמן אשדוד התייחס למשחק מול ירושלים ולזה של חיפה: "אופטית הפועל ירושלים שלטה יותר, אבל היינו די מסוכנים במעברים. התוצאה די משקפת. הבחורים שלי עבדו קשה, יכולנו להוציא טיפה יותר אבל אנחנו לא חזירים. הבאנו נקודה ואנחנו עם הפנים לשבוע הבא, אלה משחקים שפעם היינו מפסידים. אנחנו בונים עקב בצד אגודל את הביטחון שלנו, אנחנו בתקופה טובה של צבירת נקודות ואני מקווה שנמשיך אותה".

ה-11 שפתחו מול הפועל ירושלים.

אריאל הרוש וההגנה שלו, בלטו. הרוש מנע כמה פעמים שערים בטוחים, ולצידו בלט גם הבלם טימותי אוואני במשחק מצוין, עם הרבה הקרבה, כולל חזרה למרות פציעה במשחק (עדיף היה אולי שייצא לנוח). אבל גם יתר שחקני ההגנה, הקפטן טום בן זקן, עומרי בן הרוש, שקד חכמון וגיל כהן, וגם בוטאקה שהוא רבע מגן שלושת רבעי התקפה, חתומים על הנקודה עם משחק מצוין. יצטרכו אותם ככה מול מכבי חיפה.

אריאל הרוש: "ידעתי שהולכת להיות לי עבודה מאוד קשה, הפועל ירושלים קבוצה מצוינת. ידעתי שאהיה חייב להיות בדריכות ואני שמח שעזרתי להוציא נקודה. לא היינו הכי טובים היום, אבל אנחנו יותר טובים ממה שהראינו היום. קצת קשה לשחק עם הגיבנת של התחתית, אני מקווה שנראה כדורגל יותר טוב וננצח במשחקים הבאים".

ועכשיו כאמור למכבי חיפה….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך