רגע האמת – יום הבוחר מגיע – אלה המפלגות שיתמודדו על הקול שלכם

ביום שלישי הקרוב בתאריך ה-27.2 זה יקרה, הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ברוב חלקי הארץ, ואתם תגיעו אל הקלפי על מנת להחליט מי המועמד אותו תבחרו לראשות העיר ומי המפלגה שהכי מייצגת אתכם במועצת העיר * עיתון 'המגזין' בכתבה מיוחדת על המפלגות שמתמודדות על הקול שלכם על מנת לשרת אתכם במועצת העיר של אשדוד בחמש השנים הקרובות

אחרי שנדחו פעמיים בעקבות המלחמה הקשה ברצועת עזה, ביום שלישי הקרוב הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו ברוב אזורי הארץ, למעט בעוטף עזה וביישובי הצפון המרוחקים והסמוכים ללבנון. שם הבחירות יתקיימו רק בחודש נובמבר של השנה הנוכחית, משמע יותר משנה אחרי שהיו אמורות להתקיים.

כאן באשדוד כמו בשאר ערי הארץ, הבחירות יתקיימו ביום שלישי הקרוב, אחרי שנדחו תחילה בשלושה חודשים מהמועד המקורי ב- 30 לאוקטובר, ולאחר מכן מסוף חודש ינואר אל תאריך היעד ביום שלישי הקרוב.

 

באשדוד יש חמישה מועמדים עתידים להתמודד בפתק הצהוב לראשות העיר, ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי שעד עתה מוביל בכל הסקרים שבוצעו על ידי כל המתמודדים לראשות. עו"ד אלי נכט סגן ראש העיר המכהן, שמעון כצנלסון גם הוא סגן ראש העיר המכהן, הלן גלבר וד"ר אלי לחמני, כל אלה רוצים את הפתק שלכם לראשות העיר.

למועצת העיר מתמודדות 15 רשימות שונות שמבקשות לתפוס מקום בשולחן מועצת העיר, בו יש רק 29 מקומות. כל רשימה מציגה לראווה את מועמדיה בתקופה האחרונה על מנת לשכנע את האשדודים לבחור בהם למועצת העיר בפתק הלבן.

 

המפלגות שמתמודדות הם מפלגתו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי – 'אשדוד בתנופה' עם האותיות חי, מפלגת ש"ס של אבי אמסלם ממלא מקומו של ראש העיר, מפלגת אגודת ישראל של סגן ראש העיר השני יחיאל וינגרטן, מפלגת 'אשדוד התורנית' של דגל התורה, מפלגת 'אשדודים' של יניב קקון, מפלגת 'אין לנו עוד אשדוד' של הלן גלבר, מפלגת 'עתיד אשדוד' של סגן ראש העיר עו"ד אלי נכט, מפלגת 'אשדוד ביחד' של סניה כצנלסון סגן ראש העיר. מפלגת 'אשדוד תנצח' של ד"ר לחמני, 'דרך חדשה' של משה בוטרשווילי, 'תושווים' של נורית טופז, 'אשדוד הבית שלי' של שמשון שהרבני שרוצה לחזור למועצת העיר לאחר היעדרות של מספר שנים. 'אור השחר' של העדה ההודית, ו'קול הלב' של מאיר בן חמו ועוצמה יהודית, שהתחברה עם מפלגת אופק חדש של אייצ'ו מסאלה שמקווה להפתיע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך