"הם חוזרים מבית הספר ואין לי מה להביא להם לאכול"

י' מאשדוד היא אם חד הורית ל-4 ילדים קטינים, שזקוקה לעזרה דחופה היות ואין לה איך להאכיל את ילדיה * י' פונה לעזרה למי שיכול לעזור לה ולילדים ובין השאר היא פנתה אל עמותת "נותנים מהנשמה" של נחמן פרץ ונחמן וישי, שפועלים לעזור לה * נחמן ישי: "לצערי זה רק מקרה אחד מיני רבים"

כשהילדים של י' מאשדוד, אם חד הורית ל-4 קטינים, בניהן תינוקת, מגיעים הביתה, היא לא יודעת מה לעשות. בעוד רבים מאתנו מחכים לילדים שיגיעו, בוודאי בחורף הגשום והקר הזה, בכדי להניח להם אוכל חם על השולחן, י' יודעת שהיא לא תעשה זאת. היא יודעת שאין לה כמעט מה לתת לילדים שלה. כל יום עבורה הוא מאבק הישרדותי להניח אוכל על השולחן. לא פעם היא לא מצליחה. הילדים נשארים רעבים. היא מרבה לבכות על המצב אליו הגיעה היא וילדיה.

בצר לה פנתה י' לכל מי שהיא יכולה לעזרה. היא פנתה  לאנשי עמותת "נותנים מהנשמה" נחמן פרץ ונחמן ישי. השניים עזרו לה לא פעם. סייעו לה לתת לילדים שלה אוכל. י', החליטה לפנות אליהם שוב. וכך כתבה:

"סליחה על ההפרעה נחמן. הילדים שלי לא אוכלים כבר כמה ימים כמו שצריך. ניסיתי להסתדר ולא הצלחתי. הם חוזרים עוד מעט מבית הספר ובאמת אין לי כבר כלום לתת להם. יש לי גם תינוקות קטנה צריכה סימילאק. הלוואי שתעזור לי שאני אצליח לבשל להם היום. אני לא רוצה להתייאש בבקשה".

אנשי העמותה מיד מיהרו לעזור לה ולעוד משפחות אשר זקוקות. נחמן פרץ: "זוהי הודעה של אמא מאשדוד (אחת מתוך עוד 6 שבהמתנה). צריך לדאוג להם לארוחה קבועה שיחזרו מביה"ס. אני רוצה לדאוג להם לקנייה בשפע לבית בעזרת השם. אני צריך כל עזרה שניתן".

"עמותת נותנים מהנשמה" פועלת בהתנדבות. על פי תפיסתם של נחמן פרץ ונחמן ישי, מנהלי העמותה – לא משאירים ילד רעב, וטוב שכך. לדברי אנשי העמותה: כשילד רעב ורוצה לאכול ואין להוריו דרך להשיג אוכל עבורו, כל רצונו זה רק שמישהו אחד יחליט לעצור ולהתייחס אליו, שהוריו יפסיקו לבכות רק לרגע אחד, כן גם להם מגיע לחייך. עמותת נותנים מהנשמה עוצרת בכל יום ומתייחסת לאותם ילדים רעבים, ודואגת להם לאוכל בשפע, במסירות, באהבה ודאגה, ובשליחותכם".

למעוניינים לתרום:

"עמותת נותנים מהנשמה"

בנק מרכנתיל

על שם: נותנים מהנשמה

מספר חשבון 139029

מספר סניף 740

ניתן לתרום גם בביט –  נחמן פרץ 053-520-1893

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך