עכשיו זה רשמי

יו"ר ש'ס בעיר אבי אמסלם מסיר את מועמדותו ותומך בראש העיר ד"ר לסרי

אמסלם: "נפלה בחלקי הזכות לעשות את המעשה הנכון בעת הזו - לוותר על התמודדותי לראשות העיר ולהעביר את תמיכת תנועת שס לראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי - למען האחדות, למען השלום ולמען טובת העיר אשדוד"

התמיכה בראש עיריית אשדוד ד"ר לסרי ממשיכה ביתר שאת כאשר לפני כשעה הודיע יו"ר שס אבי אמסלם כי הוא מסיר מועמדותו לראשות העיר ומעביר את תמיכתו לראש העיר המכהן והמועמד המוביל ד"ר לסרי.

אבי אמסלם בפוסט ברשת: "יצאנו למסע ההתמודדות לראשות העיר בתום קדנציה מורכבת ולא פשוטה. במסע הזה היו עליות ומורדות, אך לכל אורך הדרך, מרגע ההחלטה להתמודד ועד לרגע זה, המטרה היתה אחת ויחידה – לעשות טוב לעירנו אשדוד ולתושביה הנפלאים.

לצד המטרות הברורות והשאיפות הנכונות שלנו, לא ניתן היה להתעלם ממה שקורה בחוץ – המלחמה המתנהלת שעדיין גובה מכולנו מחיר יקר מדי יום, הפילוג בעם ששוב מתגבר ושובר שיאים והשסע בין הציבורים בעיר שאותו איננו מוכנים לקבל. האחדות מתבקשת והיא מוטלת בראש ובראשונה עלינו כנבחרי הציבור לאור כל זאת ובעצה אחת עם יו"ר תנועת שס הרב אריה דרעי הי"ו וכאיש תנועה הנאמן לדרך, נפלה בחלקי הזכות לעשות את המעשה הנכון בעת הזו – לוותר על התמודדותי לראשות העיר ולהעביר את תמיכת תנועת שס לראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי – למען האחדות, למען השלום ולמען טובת העיר אשדוד. אין זה סוד שהיו בינינו חילוקי דעות אך הם שייכים לעבר, כעת אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומשותפת מתוך אהבה ואחווה אישית ומתוך הבנה שזה הדבר שהציבור זקוק לו בעת הזו.

בפרשת השבוע נקרא על בגדי אהרון הכהן שהיה אוהב שלום ורודף שלום ושממנו אנו למדים יותר מכל על מידת הוויתור, אני גאה בכך שבשעה זו ידענו להניח הכל בצד, לעשות את הדבר הנכון לעיר ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר כהנהגה.

אני וחבריי לסיעה נמשיך לעמוד לימינכם תושבי העיר ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר כפי שעשינו עד כה. תנו לנו את הכח להמשיך את הפעילות למענכם ובשבילכם. בעזרת השם יחד ובאחדות השורות ננצח ונביא בשורה חדשה לעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך