רגע מרגש: שר הפנים העניק מעמד תושב לחמיד אבו עראר ששכל את אשתו והציל עשרות חיילי צה"ל

שר הפנים משה ארבל, העניק מעמד תושב קבע לחמיד אבו עראר, אב לתשעה מערוער שבנגב, ששכל את אישתו וסיכן את חייו בעוטף להציל חיי עשרות חיילים בשבעה באוקטבר

מתוך הערכה עמוקה, ולאחר שקיבל את המלצות הוועדה המייעצת, העניק היום (יום ד') שר הפנים משה ארבל מעמד תושב קבע לחמיד אבו ערער, אשר שכל את אשתו פאטמה וחירף את נפשו להציל חיי לוחמי צה״ל, במתקפת הטרור של ארגון חמאס.

ביום 7.10.23. חמיד ואשתו נורו ברכבם על ידי מחבלי החמאס ולדאבון לב אשתו, אזרחית ישראלית נרצחה וחמיד נפצע. סמוך לאירוע, על אף פציעתו, יצר קשר חמיד עם חיילי צה"ל והזהיר אותם מפני המחבלים תוך סיכון חייו ובכך הציל חיי עשרות חיילים.

שר הפנים ארבל: ״היום הזה הוא יום חשוב בו אנו מראים לעולם שאנחנו במאבק נגד הרוע, נגד החושך, השותפות שלנו בני אברהם היא חזקה ואמיצה. הפעולה האמיצה שעשית תוך סיכון חיים רגעים ספורים אחרי שרצחו בדם קר לנגד עיניך את רעייתך, והצלת חיים של עשרות חיילים, המעשים שלך והדברים שלך נגעו בלבבות של כולנו, אזרחי ישראל וחיילי צה״ל כולם אסירי תודה לך"!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך