שירות עד הבית: חברת החשמל פותחת מרכז שירות וקבלת קהל חדש, לטובת תושבי אשדוד והסביבה. "למעדיפים שירות פרונטלי"

החל מיום ראשון 25.2.24, יחל לפעול מרכז שירות חדש של חברת החשמל בעיר אשדוד, לרווחת לקוחות החברה תושבי העיר והסביבה הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל, שירות "עד הבית", תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים

מרכז השירות החדש יפעל, מידי יום, במרכז צימר, רחוב הציונות 11 ,כניסה 1, קומה 1, אשדוד בין השעות 14:30-08:00.

במרכז השירות יינתנו שירותים מגוונים הכוללים החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם, שירות בנושא הזמנות, בדיקות מתקן ועוד וכן יינתן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים. במרכז השירות תפעל בנוסף גם עמדה משולבת המאפשרת תשלום במזומן ובשיקים.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל חברת החשמל: "מדיניות השירות שאני מוביל נועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים, בעיקר בפריפריה, על מנת לספק להם את מלא השירותים. במסגרת זאת נפתחים סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שרות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. השרות לתושבי המדינה, ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך, מושקעים בו."

תמונה ראשית: חברת החשמל 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך