התמונה שמשגעת את הרשת: האם באמת סינוואר נעצר ע"י כוחות צה"ל בעזה?

התמונה הופצה בשעות האחרונות בערוצי טלגרם וחשבונות טוויטר שונים, כולל בעולם הערבי. התגובות ברשת נעות בין שמחה על ההישג לבין תהיות האם אכן זהו סינוואר, ואף הכחשה והבהרה על כך שעל אף כל הרצון בנושא, לא מדובר בסינוואר עצמו אלא באדם שדומה לו
במבט ראשון, במראה החיצוני האדם שבתמונה נראה כמו מנהיג חמאס יחיא סינוואר. בתמונה שרצה אתמול בשעות הערב המאוחרות אפשר לראות בתמונה תפיסת עציר בעזה כאשר למולו ניצבים חיילי צה"ל בתחקור ראשוני בשטח. 
את האמת, הדימיון בין האדם הפלסטיני שבתמונה ליחייא סינוואר אפשר קצת להבין מה שעוד הוסיף עניין רב לתמונה. יש שיגידו שהאוזניים פחות נבלטים מה שמורידה את ההבנה כי מדובר בסינוואר.

הטירוף ברשת בישראל ובעולם

התמונה הופצה בשעות האחרונות בערוצי טלגרם וחשבונות טוויטר שונים, כולל בעולם הערבי. התגובות ברשת נעות בין שמחה על ההישג לבין תהיות האם אכן זהו סינוואר, ואף הכחשה והבהרה על כך שעל אף כל הרצון בנושא, לא מדובר בסינוואר עצמו אלא באדם שדומה לו.

יש שאמרו כי סימן הצלקת אשר מופיעה על ביטנו זכר לניתוחים להוצאת מחלת הסרטן שהייתה לסינוואר בזמנו בישראל היא עדות בדוקה כי מדובר בו. אך כפי שנכתב וכפי שדוברות צה"ל אומרת "לא מדובר בסינוואר".

אתר מאקו שבדק את הסיפור פנה לדובר צה״ל: לדברי האתר, מדובר ככל הנראה בתמונה שאכן צולמה בעזה בשבועות האחרונים, אולם האדם שמופיע בה אינו סינוואר. "פנינו לדובר צה"ל בנושא, שם אישרו שלא מדובר ביחיא סינוואר אלא בחשוד אחר שנעצר ונחקר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך