תמיכה מלאה

תמיכה מלאה של ראשי העדה הגיאורגית בראש העיר ד"ר לסרי

ראש העיר לסרי: "שמחתי לשמוע מהם על הרצון להמשיך יחדיו ולהעצים את המסורת הוותיקה שלנו. לצעוד יחד ולהמשיך בברית האמיצה שנמשכת כבר 15 שנה, והובילה להישגים הרבים עבור העיר אשדוד ועבור קהילת יוצאי גיאורגיה באשדוד"

ברית אמיצה של 15 שנים. ד״ר יחיאל לסרי -ראש העיר נפגש עם נציגי ונציגות העדה הגיאורגית בעיר והמשיך לקבל את תמיכתם גם בבחירות הקרובות לראשות העיר.

ראש העיר ד"ר לסרי: "נפגשתי היום עם הנציגים והנציגות הבכירים של העדה הגיאורגית המפוארת באשדוד. התרגשתי לשמוע מהם על ההערכה הגדולה שיש להם לעיר אשדוד כולה, להתפתחותה, להיותה בית חם עבורם ועבור שימור מורשתם שבנינו ופיתחנו יחד לאורך השנים".

עוד שיתף ראש העיר לסרי: "שמחתי לשמוע מהם על הרצון להמשיך יחדיו ולהעצים את המסורת הוותיקה שלנו. לצעוד יחד ולהמשיך בברית האמיצה שנמשכת כבר 15 שנה, והובילה להישגים הרבים עבור העיר אשדוד ועבור קהילת יוצאי גיאורגיה באשדוד. הודיתי להם מאוד על תמיכתם המרגשת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך