אריאל הרוש: "אנחנו יותר טובים ממה שהראינו היום"

שוער מ.ס אשדוד לאחר התיקו 1:1 מול הפועל ירושלםי במוצ"ש. המאמן אלי לוי: "יכולנו להוציא טיפה יותר". במחזור הבא מחכה לאשדוד מכבי חיפה.
אריאל הרוש. צילום: טל אקוקה.

במ.ס אשדוד רצו מאוד להשיג 3 נקודות מול הפועל ירושלים במוצ"ש, אבל בסיום המשחק, הסתפקו גם בנקודה(1:1). עכשיו מצפה לאשדוד במחזור הבא מכבי חיפה, שתגיע לי"א.

המאמן אלי לוי אמר לאחר המשחק: "אופטית הפועל ירושלים שלטה יותר, אבל היינו די מסוכנים במעברים. התוצאה שי משקפת. הבחורים שלי עבדו קשה, יכולנו להוציא טיפה יותר אבל אנחנו לא חזירים. הבאנו נקודה ואנחנו עם הפנים לשבוע הבא, אלה משחקים שפעם היינו מפסידים. אנחנו בונים עקב בצד אגודל את הביטחון שלנו, אנחנו בתקופה טובה של צבירת נקודות ואני מקווה שנמשיך אותה".

אריאל הרוש: "ידעתי שהולכת להיות לי עבודה מאוד קשה, הפועל ירושלים קבוצה מצוינת. ידעתי שאהיה חייב להיות בדריכות ואני שמח שעזרתי להוציא נקודה. לא היינו הכי טובים היום, אבל נתנו הכל. התוצאות האחרונות עשו לנו טוב, אבל אנחנו יותר טובים ממה שהראינו היום. קצת קשה לשחק עם הגיבנת של התחתית, אני מקווה שנראה כדורגל יותר טוב וננצח במשחקים הבאים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך