טרגדיה באשדוד

דייג מת כשנפל לשובר גלים – צפו בחילוץ הגופה

לוחמי האש חילצו את גופת הדייג, בן 68, שנלכד בשובר מול הנמל החדש. נעשה חילוץ מוסק. מד"א בדקו את הלכוד וקבעו את מותו במקום.

לוחמי האש של תחנת אשדוד יצאו בשבת לקריאה של מסוק משטרה אשר זיהה ככל הנראה דייג שלכוד בשובר גלים מול הנמל החדש.

לוחמי האש של תחנת אשדוד הקפיצו למקום את היחידה לחילוצים מיוחדים מאשקלון. בזמן ההגעה לוחמי היחידה החלו להערך לחלץ את הלכוד אבל בשלב מסוים הוחלט לשנות טקטיקה.

מפקד המשמרת רשף אלקנה ביטון מוסר: בגלל עליית הים וגלים גבוהים ישנה סכנה ללוחמי האש בזמן החילוץ לכן הוחלט להזניק את יחידת להבה עם חילוץ מוסק. מפקד היחידה דורון אלמשלי בתאום מפקד המשמרת החלו בחילוץ מוסק ומיד ירדו ללכוד רתמו אותו והעבירו למזח.מד"א בדקו את הלכוד וקבעו את מותו במקום. במקום לא היו נפגעים נוספים פרט להרוג בזירה. משטרה מד"א נכחו באירוע.

כבאות והצלה לישראל מוסרת ומחדדת שבימי מזג אוויר קיצון לא להגיע לשובר גלים לא לחצות נהרות ומקורות מים לא מוכרזים. מדובר בסכנת חיים.

דוברות מד"א: בשעה 14:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שאותר בסריקות של המשטרה כשהוא מחוסר הכרה סמוך לשובר גלים באשדוד. לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש והמסוק המשטרתי, פראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של גבר בן 68 שנמצא ללא סימני חיים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך