פעמיים בשבוע

המוליכה רמה"ש לא עוצרת. רמה"ש ניצחה באשדוד הפועל אשדוד 24:29. רמה"ש ניצחה בשישי שעבר את אשדוד בגביע.
עמרי קושמרו מאשדוד מול אריאל ביטון ולאונרדו דה אלמיידה מרמת השרון - והשוער נבוישה בואיץ - היום צילום גלעד בוניס

היום המחזור השלישי בשלב הבתים בליגת ווינ בכדוריד. המוליכה א.ס SGS רמת השרון ממשיכה את העונה האדירה שלה, ורושמת ניצחון 13 בסה"כ (לצד תיקו, וללא הפסד), והיא עושה זאת שוב באשדוד עם 29:24 מול הפועל המקומית, שלא מצליחה לעצור את רצף ההפסדים שלה. האלופה

השתיים נפגשו רק בשישי שעבר, וסיפקו מפגש נהדר ברבע גמר גביע המדינה שהסתיים בניצחון רמה"ש 27:25. היום, המוליכה הבלתי מנוצחת חזרה שוב לאשדוד, שרצתה לעצור רצף של הפסדים במאבק על מקום בפליאוף. דניאל צרפתי העלה את רמה"ש ליתרון שיא של 6 שערים בתחילת המחצית השנייה (20:14).

אשדוד לא ויתרה, ורואי סולומון קיזז אותו ל-3 שערים (20:17). שגיא בוניס, ששיחק לאורך המחצית השנייה וסיפק במהלכה 10 עצירות, סיפק דקות טובות בשער. צרפתי קבע 28:22 (54') וסגר את הסיפור.

כבשו לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 7 שערים, אורוש טודורוביץ' 5, ניבו לוי 4, עמית סטלמן 3, רואי סולומון 2, עמרי קושמרו, איתי סויסה ואור פרקש שער כל אחד. עצירות שוערים: ולדימיר בוז'יץ' 8, אורן מאירוביץ 1. לרמה"ש: לידור פסו 6, רם טורקניץ ואיתי שיינפלד 5 כ"א, דניאל צרפתי 4, ריסטו וויאצ'יץ' ולאונרדו דה אלמיידה 3 כ"א, אוראל נחמני, בן ליברטי ונועם סוסנה 1 כ"א. עצירות שוערים: בוניס עם 10 מ-19. נבוישה בויאץ' – 6. שופטים: אליאב כהן ודודי ינקו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך