אלי לוי: "נוסעים לירושלים להביא נקודות"

מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק מול הפועל ירושלים במוצ"ש (אצטדיון טדי, 18.30). החתמות עתידיות של שני שחקני נוער של אשדוד עד 2028. .
אלי לוי. (צילום: משה סידי)

מ.ס אשדוד תצא למשחק חוץ מול הפועל ירושלים במוצאי השבת באיצטדיון טדי (18.30). אשדוד תרצה לחזור עם נקודות במיוחד לאחר שצברה נקודות במשחק התחתית במחזור הקודם מול הפועל פ"ת. ניצחון אשדודי יעלה אותה מעל ירושלים שנמצא מקום אחד מעליה ועם 2 נקודות יותר.

אלי לוי: "תחושות טובות אחרי ניצחון במשחק חשוב נגד הפועל פ"ת במחזור הקודם, אבל נרצה המשכיות גם מול הפועל ירושלים. מצפה לנו משחק קשה מאוד מול יריבה טובה מאוד. זו קבוצה טובה מאומנת. קבוצה קשה, בוודאי אצלה בבית, אבל גם אנחנו נרצה להמשיך את הממונטום הטוב שלנו. אנחנו ניסע לירושלים להביא נקודות".

בנואש אחר ובמבט לעתיד: שחקני קבוצת הנוער, החלוץ עידן פרץ והקשר אורי אדרי, חתמו במועדון על חוזה מקצועני עד 2028.

אורי אדרי בן ה-18 שחתם באמצעות סוכנו עידן בן אבו, עשה את כל הדרך באשדוד מקבוצת טרום ב' עד קבוצת הנוער, וכעת מבטיח את המשך דרכו במועדון.

עידן פרץ, החלוץ בן ה-18 שגדל במועדון, שיחק כשנתיים וחצי במכבי פ"ת לפני שחזר הביתה והצטרף לקבוצת נערים א'. בשתי העונות האחרונות פרץ משחק בקבוצת הנוער וכעת חתם על חוזה מקצועני ראשון במועדון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך