צעד אחורה: ברק סרי פורש מהתמודדות על ראשות העיר

סרי הוא המעומד היחיד שלא הגיע מהמערכת הפוליטית המקומית וסומן כהבטחה לנצח בבחירות, אך רגע לפני סגירת העיתון הודיע על פרישה מהמירוץ לראשות וחיבור עם שמעון כצנלסון, פרטי ההסכם בכתבה המלאה
ברק סרי.

המועמדים לראשות העירייה שמעון כצנלסון וברק סרי, מודיעים היום על איחוד כוחות וריצה משותפת בבחירות לראשות העיר.

 

על פי ההסכם שנחתם ביום רביעי אחר הצהריים, רגע לפני סגירת העיתון, נכתב כי ברק סרי יסיר את מועמדותו ויתמוך בכצנלסון לראשות העיר. הפרישה של ברק סרי מתרחשת לאחר שהבין שככל הנראה לא יקבל את תמיכת החרדים.

 

על פי ההסכם אם כצנלסון יעשה את הלא יאומן ויצליח לגבור על ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי (במיוחד אחרי שכיהן תחתיו חמש שנים בהרמוניה מופלאה) הוא יכהן כראש עיר ארבע שנים, ולאחר מכן יפעל כצנלסון במועצת העיר לתמיכה בברק סרי לראשות העיר אשדוד למשך השנה החמישית בקדנציה.

 

כצנלסון וסרי ירוצו בנפרד למועצת העיר כל אחד עם רשימתו: ברק סרי בראש סיעת ״אשדוד מתקדמת״ וכצנלסון ירוץ בראש רשימתו ״אשדוד ביחד״. על פי הסיכום, כצנלסון וסרי יפעלו ביחד במו״מ הקואליציוני.

 

שמעון כצנלסון: "אנחנו הולכים למהלך של שתוף פעולה בראש ובראשונה למען אשדוד ותושביה. העיר הזאת שייכת לכולנו.

 

ברק סרי: "אני שמח וגאה על שתוף הפעולה, ובטוח שציבור גדול מאד של תושבים ותיקים, עולים, דתיים, מסורתיים וחילוניים  – כולם בלי יוצא מן הכלל יתמכו בנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך