לשחרור החטופים והצלחת החיילים

הרב פינטו רבה הראשי של אשדוד קורא להתחזק בתפילות ולהיזהר בכשרות המאכלים ולהתחזק בקדושה  

גם השבוע ערך המרא דאתרא הגה"צ רבי חיים שמעון פינטו שליט"א תפילה מיוחדת בחצות באוהל ציונו של הרה"צ רבי משה אהרון פינטו זצ"ל שבבית העלמין, עם הקפות "שבעה כורתי ברית" שתיקן המקובל בעל המנחת יהודה זצוק"ל סביב חלקת הציון הק' וקבלת עול מלכות שמים

למרות הקור הנורא של הלילה, הגיעו עשרות משתתפים, וערכו את סדר התפילות, קריאת מזמורי תהילים וסליחות עם שופרות וחצוצרות לישועת והצלחת עם ישראל, חיילי צה"ל, כוחות הביטחון והחזרת השבויים.

לקראת הסיום, הגר"ח פינטו נשא דברי התעוררות קצרים ועמד בעיקר על מעלת התפילה שזה אחד מהדברים העומדים ברומו של עולם, כמובא בגמ' ברכות. אנו נמצאים כאן אולי שעה בתפילות בקור, פחות שינה, אבל בואו נחשוב לרגע על אותם חטופים הנמצאים בשבי והחיילים המסכנים הנמצאים בצער במקום מסוכן מאוד, למה הציבור נכנסים לשגרה? איך אפשר לומר שלום עלייך נפשי לעת כזאת? צריכים לצאת מהשגרה ולהתעורר שהרי אם חס ושלום מישהו ממשפחתנו היה בצרה הזו היינו בשקט??

עוד קרא לציבור להתחזק בעניני כשרות מאכלים, תעודה חתומה זה לא מספיק, אלא יש לבדוק לעומק יותר ולהקפיד מה מכניסים לגוף ולהתחזק יותר בקדושה, ולהתרחק מכל צל של איסור או ספק איסור.

"על כן חייבים אנו להמשיך להתפלל, הקב"ה רוצה את התפילות שלנו, גם האדם הפשוט שבפשוטים הקב"ה רוצה את התפילות שלו, אנו נמצאים במצב לא פשוט ולא יודעים מה ילד יום, ולקראת מה אנו הולכים, עם ישראל זקוקים הרבה לרחמי שמים ולאמונה והקב"ה יעזור לנו ונזכה לגאולה השלמה במהרה".

יצויין כי בתפילות השתתף גם הרה"ג ר' ישראל מאיר נהון מרבני המועצה הדתית ומאז הלחימה נקרא ע"י הרבנות הצבאית למחנה "שורה" המשמש כבסיס האם של מפקדת הרבנות הצבאית, לטיפול בחללים שנהרגו וכן חיילי צה"ל הי"ד על מנת להביאם לקבורה כראוי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך