מצטייני חברת נמל אשדוד זכו להוקרה בטקס מרגש ומכובד

חברת נמל אשדוד פרסמה את שמותיהם של 7 עובדים מצטיינים לשנת 2022, במסגרת טקס מיוחד שנערך במעמד מנכ"ל בפועל של נמל אשדוד אלי בר יוסף, חברי הנהלה, נציגות העובדים, ומשפחות העובדים המצטיינים

המצטיין הנמלי לשנת 2022 הוא יגאל אבן חן מחטיבת לוגיסטיקה והנדסה, המשמש בתפקיד חשמלאי רכב. הנהלת הנמל ציינה כי יגאל הינו בעל מוסר עבודה גבוה, מקצועי, אחראי, ראש גדול, מבצע את המוטל עליו ביסודיות, משמש כמ"מ מנ"ע, בעל סבלנות וסובלנו לסובבים אותו. משקיע את מרצו בפתרון בעיות טכניות קשות שאף היצרן מתקשה לפתור.

מצטיינים נוספים הם מחטיבת התפעול: אביעד גיאסי סוור, יצחק לוי מפעיל ציוד מכאני, מוריס אזולאי מנופאי גשר, ירון קליין רכז תכנון, סרגי גורודצקי כלכלן בכיר בתחום העסקי מחטיבת הכספים והילית אמיגה מזכירת קצין בטיחות בתעבורה בחטיבת משאבים.

העובדים צוינו לשבח על רמת המקצוענות הגבוהה, מוטיבציה גבוהה, שירות מעולה, יחסי אנוש טובים אחריות ומסירות שהפגינו במהלך ביצוע עבודתם.

מנכ"ל בפועל חברת נמל אשדוד, אלי בר יוסף, אמר: "אנו נמצאים בתקופה מהמאתגרות ביותר שידעה מדינת ישראל ונמל אשדוד על עובדיו המקצועיים מגוייס במלואו לתרום את חלקו לאתגר . המצטיינים השנה מבטאים יותר מכל את השאיפה שלנו למצוינות בכל התחומים ובזכותכם אנו ממשיכים להיות הכוח המניע של המשק הישראלי. נמשיך להצעיד את המדינה קדימה, כנמל המוביל בישראל".

צילום: פבל טולצינסקי 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך