פעילויות קרקס בפסח

חג פסח - חג האביב! אחרי תקופה ארוכה של חורף, קור והרבה זמן בבית מגיע חג הפסח ומבשר את בוא האביב. הימים מתארכים ומתחממים, הילדים חוזרים לשחק ולבלות בחוץ ואנחנו מתחילים את הדיאטה של לפני החגים
תמונה FREEPIK

חג פסח גם מסמן את התקרבות הקיץ והחופש הגדול ואפילו נותן לנו, ההורים, טעימה קטנה של חופשה ארוכה בלי מסגרות לילדים. ממש ״הכנה לקיץ״.

 

אחרי שנים שאנחנו מופיעים בקרקסים, מעבירים סדנאות קרקסיות ,פעילויות קרקסיות, קייטנות קרקסיות, ימי הולדת קרקסיים ואפילו חתונות קרקסיות (!), למדנו שחופשת הפסח היא אידיאלית לקייטנה קרקסית או לימי סדנאות קרקסיות ארוכים.

קודם כל כי יש חופש ארוך והרבה זמן שצריך למלא בפעילויות איכותיות לילדים וגם כי מזג האוויר הוא בדרך כלל מושלם. עוד לא חם מדי וכבר לא כל כך קר. ימים נעימים ואביביים שמאפשרים לנו לערוך את כל הפעילויות גם בחוץ.

 

רצינו להציג בפניכם כמה מהפעילויות לילדים שאנו מציעים לקראת פסח :

סדנאות בועות סבון ענקיות כולל תותחי קצף שמרטיבים ומשמחים כל ילד –
חגיגת מים קרקסית וכיפית. מדובר בפעילות שילדים פשוט לא יכולים להפסיק אותה. רק אל תשכחו להביא בגדים להחלפה!

 

  • סדנאות יצירת כלי ג׳אגלינג – אחת הסדנאות האהובות עלינו בה אנו מביאים איתנו מגוון של חומרים ליצירת כלי ג׳אגלינג כיפיים ואיכותיים. הילדים נהנים מתחושת מסוגלות אדירה שבאה בעקבות היצירה של משהו כיפי ושימושי. מדובר בזמן איכות של הורים ילדים ומדריכים. תחילה נבחר מאיזה חומר ליצור את כלי הג׳אגלינג, אחר כך נקשט אותו ולבסוף נלמד איך לשחק איתו ולהשתמש בו! 
  • הפנינג קרקסי לפסח – הפנינג קרקסי שלם הכולל מגוון תחנות הפעלה, דמויות קרקסיות, תפאורה קרקסית, מוסיקה קרקסית ועוד! משולם לחג ישוב, חגיגה בית ספרית וכדומה. 
  • מופע אש ואורות לפסח – נכון, זה לא חנוכה ואפילו לא ל״ג בעומר, אבל מופעי אש ואורות הם תמיד מעניינים, כיפיים ומהפנטים עבור ילדים! אנחנו מאוד אוהבים להרשים את הילדים עם להטוטנות אש ואורות קרקסית. 
  • סדנת קליעה למטרה וחץ וקשת לפסח – סדנה מהנה במיוחד בה הילדים יתנסו ויתאמנו בקליעה למטרה בעזרת מגוון כלים כנמו חץ וקשת קלאסיים, כדור לשער, כדור לסל ועוד. אנחנו מבטיחים לכם שהילדים לא יפסיקו לדבר על  הסדנא הזאת! 
  • סדנת איזון ושיווי משקל – סדנה מיווחדת בה נתנסה בהליכה על קביים (מותאמים לגובה של הילדים). מתחלק לזוגות כך שתמיד יש מי שעוזר לאזן ולתמוך את הילד שעל הקביים ונתנסה באיזון הגוף ומציאת תחושת השיווי משקל. בנוסף נביא איתנו קרשי רולה בולה. מה זה רולה בולה?! זה קרש רחב שמניחים אותו על צינור גלילי קשיח ויוצרים מעין נדנדה שצריך להתייצב עליה ולעמוד עליה בלי ליפול. הילדים מאוד אוהבים להתנסות בזה!

 

אז לסיכום,

אחרי כמעט עשור של פעילויות קרקסיות אנחנו יודעים להגיד שפסח הוא החג הכי מתאים לערוך פעילויות קרקסיות איכותיות וארוכות. העובדה שמדובר בחופש ארוך בתקופה של מזג אוויר נפלא פשוט הופכת את זה לאידיאלית.

 

לפרטים נוספים – פעילוית קרקסיות לילדים בפסח .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך