הזעת יתר בכל עונות השנה – גם אתם סובלים מזה?

הקיץ הישראלי עשוי להיות מאוד מאתגר, בטח לאלה שמזיעים בקלות ברגע שהטמפרטורות עולות. אך ברגע שההזעה הופכת להיות כרונית, זה אמור להדאיג אתכם. הזעה בחודשי החורף אינה דבר טבעי, זאת בגלל שמזג האוויר קריר ונעים. הזעת יתר בכל עונות השנה היא בעיה מוכרת, כזאת שאפשר להתמודד איתה. אל תחשבו כי מדובר על בעיה שמעסיקה רק אתכם, אלא עוד מיליוני אנשים בכל העולם. אם בעבר לא היה מה לעשות בנידון, אלא רק לקוות שהדברים יסתדרו כמצופה. כיום אפשר להגיד בפה מלא כי ישנם פתרונות אפקטיביים שיאפשרו לכם לפתור את העניין. לא תמצאו את עצמכם נאלצים להעביר עוד חורף עם הזעת יתר המביאה איתה מבוכה רבה
תמונה FREEPIK

ההבדל בין הזעת יתר להזעה רגילה

צריך לשים את הדברים על דיוקם, ולהגיד כי לא כל הזעה מוגדרת כהזעת יתר. ברגע שההזעה היא סטנדרטית ומתאימה למזג האוויר, היא אינה מוגדרת בתור הזעת יתר . מתי אנו יכולים להגיד כי מדובר על הזעת יתר? במקרה בו ההזעה הופכת להיות כרונית וקבועה, ככל הנראה יהיה מדובר על הזעת יתר. מי שמזיע בכמויות אדירות גם בחודשי החורף, סימן שהבעיה מורכבת וסבוכה מהמקובל. כמובן שרק רופא יהיה זה שיוכל לקבוע האם מדובר על הזעת יתר, ואיך הכי נכון להתמודד איתה. לא תמיד ההרגשה שלכם תהיה הכי נכונה או הכי מדויקת. 

חשוב לטפל בהזעת יתר בהקדם

כמו במקרים אחרים, גם בהזעת יתר חשוב מאוד לטפל מוקדם ככל האפשר. הסיבה הראשונה היא שהזעת יתר פוגעת בביטחון העצמי, והופכת אותו להיות נמוך מבדרך כלל. מעבר לעובדה הזו, הזעה מוגברת משבשת את השגרה והופכת דברים פשוטים למורכבים מאוד. מבחינתכם ברגע שההזעה תיפסק, תוכלו למצוא את עצמכם עושים דברים רבים בקלות רבה. לא תצטרכו לחשוב פעמיים לפני שתבצעו פעולה מסוימת, פעולה שהייתם עושים עד לא מזמן ללא שום קושי. נציין כי לא תמיד השיפור יהיה מידיי, לכן תאלצו להמתין זמן מה עד להשגת התוצאה הרצויה. התוצאה הרצויה תהיה להפוך את ההזעה למבוקרת ותואמת לעונה ולמזג האוויר. 

ניתן להעלים הזעה מוגברת

המחשבה כי הזעת יתר היא גזרת גורל איננה מתכתבת עם המציאות הנוכחית. אם תבחרו את שיטת הטיפול המתאימה, ניתן יהיה לטפל בהזעה מוגברת בצורה יעילה. פתאום תראו איך כמות ההזעה יורדת, והדברים עצמם מסתדרים כפי שהיו בעבר. עד שלא תטפלו בהזעת יתר היא לא תסתדר מעצמה, כך שאין מה לקוות או לצפות לעניין הזה. העלמת הזעת יתר היא לא דבר פשוט, אך בהחלט אפשר לעשות זאת ביעילות. הנתונים בשטח מראים כי המון אנשים שהתלוננו על הזעה מוגברת כבר לא מדברים על זה. המצב חזר לקדמותו, וההזעה הפכה להיות פרופורציונאלית לעונה ובהתאם למזג האוויר הקיים.

בחירת הטיפול המתאים לכם

הזעת יתר יכולה להיעלם על ידי בחירת שיטת הטיפול המתאימה לכם. זה שאחרים בחרו טיפול מסוג מסוים, אין זה אומר שיהיה עליכם להתיישר עם האפשרות הזו. בסוף אם תבחרו את שיטת טיפול לא מתאימה, התוצאות יהיו בהתאם. תתקשו לראות את האור בקצה המנהרה, וההזעה תמשיך להיות מוגברת ומשמעותית. מבחינתכם ברגע שתתחילו לראות תוצאות שיפור ראשוניות, אין סיבה שלא תדבקו בטיפול. אך כן חשוב לדעת כי לטיפול בהזעת יתר לוקח זמן, ולא תמיד הוא יספק את תוצאותיו במהירות. תהיו סבלניים, ותאפשרו לרופא שמטפל בכם להתאים לכם את השיטה הנכונה בשבילכם.  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך