לצד המלחמה

הרחוב החרדי בעיר סוער: "נצא להפגין בכבישי אשדוד ללא חשש עבור כבוד התורה"

כנס 'קדושת ציון': זאת הסערה החדשה שמתקיימת באשדוד כבר בפעם השנייה בעיר בחודש וחצי האחרונים ועלולה להתרחב בקרוב בקרב גם לכבישים בעיר. בחור מישיבת גרודנא לאשדוד אונליין: "לא מבינים למה באים לעשות את זה מתחת לאף שלנו ונגד התורה שלנו. נצא להפגין בכבישי אשדוד ללא חחש עבור כבוד התורה"
לידיעת הנהגים: שיבושי תנועה בסמוך לאשדוד בגלל הפגנות חרדים

כנס 'קדושת ציון': לפני כחודש וחצי דייוחנו כאן באשדוד אונליין על מהומה גדולה מסביב לבניין ברובע ג בשכונת האדמו"ר מפיטסבורג כאשר באחת הדירות התקיים כנס לזכרו של משנתו של בעל מחבר הספר  'משנה שכיר' הרב יוסף צבי בריער על ידי נכדיו וממשיכי דרכו, כאשר באירוע היו דמויות רבנים ואף בן של אדמו"ר מפורסם בקרב הקהילה החסידית. אז הכנס פוצץ על ידי בחורי הישיבה הסמוכה 'גרודנא'.

אז, זה הוגדר כ- "הסערה החדשה" שנוצרה בעיר. אך גם השבוע בצאת השבת, כבר בפעם השנייה, הגיעו בחורי ישיבת 'גרודנא' שמוכרת בעיר כישיבה שמזוהה עם הפלג הירושלמי ומלחמות חוק הגיוס, הגיעו למחות נגד הכנס ומשתתפיו מה שגרם להגעתם של יחידות צבא להיות במקום.לטענת המוחים, הכנס מעודד עלייה להר הבית נגד דעת תורה.

לאור זאת, בחור מישיבת גרודנא לאשדוד אונליין: "לא מבינים למה באים לעשות את זה מתחת לאף שלנו ונגד התורה שלנו. נצא להפגין בכבישי אשדוד ללא חשש עבור כבוד התורה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך