"סבתא שלי דואגת כי היא חושבת שזה לא מתאים לאישה"

לא יודעים למה הסבתא של קריסטינה נמיקין, 27, חושבת כך, אבל קריסטינה, ממכבי טייסון אשדוד היא סגנית אלופת המדינה באגרוף לנשים במשקל עד 60 ק"ג. עכשיו היא חולמת על תואר האליפות. יש לה הרבה זמן לחשוב כשהיא מגיעה לחלק מהאימונים ברכבת מהקריות כשהיא מתפנה מעט מלימודי התואר בכלכלה וחשבונאות. קריסטינה שמתאמנת שנתיים מגלה: "זו הייתה התחרות הראשונה שלי".
קריסטינה באימון.

כשקריסטינה נמיקין, 27, נוסעת ברכבת לכיוון אשדוד הראש שלה "נוסע" גם הוא. לפעמים היא גם חולמת על נוק אאוט שתיתן בשנה הבאה באליפות ישראל למתחרה שלה בגמר. לא חלום שכיח אצל בנות גילה, אבל צריך לקחת עוד משהו בחשבון…

קריסטינה נמיקין, היא מתאגרפת במכבי טייסון אשדוד. היא מתאגרפת כבר שנתיים, אבל הכי חשוב זה שהיא זכתה לפני שבועיים בתואר סגנית אלופת ישראל באגרוף במשקל עד 60 ק"ג. עכשיו הבנתם את החלום שלה?…

הסיפור נהיה יותר קשוח עבורה כשמבינים שהיא גרה בקריית ים ומגיעה לאשדוד ברכבת מידי פעם, כשהיא לא מתאמנת בסניף בקריות. תוסיפו לכל זה את העובדה שהיא סטודנטית לכלכלה וחשבונאות במכללת הגליל המערבי. בקיצור אלופה. גם אם היא סגנית כרגע.

קריסטינה, איך הגעת לאגרוף?

"התחלתי מחדר כושר. הבנתי שזה לא מתאים כי אני לא רוצה להרים סתם משקלים, ולא ראיתי בזה מטרה. דיברתי עם בן הזוג שלי, רוברט, והוא אמר לי שבבית הספר היה מתאגרף שלוש שנים, ואמר שכדאי שאנסה"

ומה קרה אח"כ?

"מצאתי בסוף בקריות, בקריית חיים, את סניף מכבי טייסון אשדוד. הגעתי לשם ואמרתי שאני רוצה לנסות. אמרו לי להתחיל להתאמן עם נוער, וככה זה התחיל".

ומשם הגעת לתואר סגנית אלופת ישראל?

"התחלתי להתאמן יותר ויותר. לקחתי גם שעורים עם מאמן פרטי, קוסטה פרוחנבסקי, שהוא חלק מהצוות במכבי טייסון אשדוד. ככה הגעתי לאן שהגעתי. אני מתאמנת כמעט כל יום"

ארתור  זלטופולסקי מספר על קריסטינה: "היא מאוד עקשנית עם אופי חזק מאוד של ווינרית. אף פעם לא מוותרת על עצמה ועובדת קשה כדי להגיע לפסגות הגי גבוהות בענף האגרוף. אני מקווה שיום אחד נראה אותה במשחקים האולימפיים. חשוב לציין גם שהיא מתאמנת עכשיו עם המאמן שלנו בקבוצה, קונסטנטין פרוחניבסקי".

עם חבריה למועדון מכבי טייסון אשדוד.

מסתבר שלא כולם אהבו את העובדה שהיא בחרה במקצוע הזה. למה? תשאלו את הסבתא. אבל תרתי משמע.

מה אומרים בסביבה שלך על הבחירה באגרוף?

"סבתא שלי דואגת כי היא חושבת שזה לא מתאים לאישה. אבא שלי תומך וחבר שלי גם תומך. אגרוף זה לא סתם מכות. זה הרבה עבודת מוח. צריך להחליט מה לעשות ובתוך שנייה. זה עוזר לחיים. למשל בנהיגה אני רואה את הסכנה במהירות. רואה את ההבדל של לפני האגרוף ואחריו"

הבנתי שזאת תחרות ראשונה שלך?

"כן"

כבר בראשונה לקחת תואר סגנית אלופה?

"היו ארבע מתחרות, ושתיים אמרו שהן לא רוצות ופרשו"

אז אוטומטית עלית לגמר. איך היה בגמר?

"היה קשה, התחריתי נגד מישהי מתל אביב. ניסיתי הכל, היא הייתה טובה, היא יודעת להתאגרף"

גם סגנות זה לא רע.

"מסכימה, אבל אני רוצה להגיע למקום הראשון".

אז באליפות הבאה.

"כן בטח".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך