מזעזע

טיפס למרפסת הדירה ודקר את הקורבן בשנתה: כתב אישום חמור נגד דניאל מרגושין מאשדוד רוצח התיירת בת"א

מכתב האישום עולה שדניאל מרגושין הצית את גופתה של אילנה אזגדיאן, לאחר שרצח אותה באכזריות עם סכין בדירתה, וזאת כדי לטשטש את הרצח ולהכשיל את החקירה. אחרי שיצא מהדירה הוא נסע לירושלים להתפלל בכותל המערבי. הוא מואשם ברצח, הצתה ושיבוש הליכי משפט

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד דניאל מרגושין, תושב אשדוד שחי לא מעט גם בתל אביב, שרצח את התיירת אילנה אזגדיאן בדירה בה שהתה בחודש שעבר. מכתב האישום עולה שמרגושין הצית את הדירה כדי לטשטש את הרצח שבוצע על ידו ולהכשיל את החקירה הפלילית.

למרגושין מיוחסות עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח, הצתה ושיבוש הליכי משפט.

מרגושין הכיר את אזגדיאן דרך אתר אינטרנט, וידע היכן היא מתגוררת. לאחר שהחליט לרצוח אותה, בירר איך להיכנס לתוך דירתה, ואיתר גישה למרפסת הדירה מגג בניין סמוך, דרכו נכנס בליל הרצח, בזמן שהיא ישנה. בשלב זה ניגש למיטה והחל לדקור אותה בסכין. היא התעוררה משנתה, וניסתה להתגונן אך לא הצליחה. מרגושין נותר בדירה עד שעות הבוקר המוקדמות, ואז הצית את גופתה באמצעות חומר דליק בתוך הבית, שהחל לבעור גם כן.

לאחר הצתת הדירה, יצא מרגושין מהדירה עם סכין שלקח ממנה, ונסע לירושלים להתפלל בכותל המערבי. אחר הצהריים, סמוך לבנייני האומה בירושלים, זוהה על ידי מספר שוטרים, שביקשו לעצור אותו. בתגובה, שלף את הסכין, ותקף את השוטרים. בתגובה, נורה במקום, נפצע ונעצר.

ביחס למסוכנותו של מרגושין, ציין בבקשת המעצר עו"ד טל כי "תקצר היריעה מלתאר את מסוכנותו הרבה, כפי שעולה ממעשיו המתוארים בכתב האישום. מעשיו מהווים למעשה את חלום הבלהות של כל אזרח, ההולך לישון בביתו, ובאישון לילה נכנס אדם ושוחט אותו באכזריות רבה, בעשרות דקירות סכין, ללא כל התגרות, בעודו ישן. לאחר הרצח טשטש המשיב את התנהלותו המתועבת, הכל על מנת לשבש חקירה עתידית, והצית את המנוחה ואת דירתה, תוך שהוא מותיר בתוך דירתה את גופתה המתבוססת בדם ואת בעלי החיים שטיפלה בהם".

צילום: דוברות משטרת ישראל 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך