יום המשפחה

מחוברות גם באקדמיה: האם והבת שמשלבות עבודה ולימודים

לכבוד יום המשפחה (9.2), הכירו את לילך ושחר אוגלבו, אם ובת ששומרות על הקשר ביניהן גם בזמן העבודה והלימודים במכללת SCE. רגע אחרי פתיחת שנת הלימודים ועם חזרתה של שחר מהמילואים, הן מספרות על החוויה האקדמית המשותפת

מה קורה כאשר מקום העבודה של האמא הוא גם מקום הלימודים של הבת? נוצר חיבור מיוחד עוד יותר. לכבוד יום המשפחה (9.2) הכירו את האם והבת שמחוברות גם בזמן האקדמיה. לילך אוגלבו היא רכזת במנהל סטודנטים במחלקה להנדסת מכונות ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה קמפוס אשדוד. בתה, שחר (23), היא סטודנטית שנה ג' במחלקה תקשורת חזותית.

אוגלבו האם עובדת מזה 17 שנה במכללה באשדוד ובתה שחר החלה את לימודיה לפני שלוש שנים, במחזור הראשון של המחלקה לתקשורת חזותית שנפתח במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון. "ראיתי שנפתחה מחלקה חדשה וזה בדיוק התואר אליו כיוונתי אז בחרתי להירשם", מספרת שחר ומוסיפה שהיא שמחה על ההחלטה. "ראשת המחלקה, נינו ביניאשוילי, וכל המרצים עוטפים אותנו הסטודנטים ונותנים לנו תחושה שהם שם בשבילנו לכל דבר".

גם האם לילך משתפת בתחושותיה לגבי המחלקה בה לומדת ביתה. "שחר מאוד נהנית ללמוד במחלקה. יש אווירה של יצירה ושותפות אמיתית, הם מפרים אחד את השני ולצד הלימודים התאורטיים, הם חושפים את הסטודנטים לעולם העיצוב בחוץ, אם זה בביקור במוזאונים ותערוכות והשתתפות בתחרויות".

שחר עצמה אף זכתה במקום השלישי והמכובד בתחרות של כנסת ישראל בשנה שעברה עם פוסטר שעיצבה ועסק בנושא "מגוון דעות, כנסת אחת". "היא לא האמינה שתזכה כי היא התמודדה עם סטודנטים משנקר ובצלאל והיא הייתה רק בתחילת הדרך אבל ראשת המחלקה, נינו ביניאשוילי דחפה אותה ודרבנה אותה להצלחה", מספרת לילך בגאווה.

אם לא די בכך, שחר גם שירתה במילואים במשך שלושה חודשים ביחידת ר"ם 2 של חיל הרפואה שמלווה את החיילים הפצועים ובני משפחותיהם מהרגע שהם מגיעים לבית החולים. היא משתפת: "שירתי בבית החולים 'אסותא' באשדוד, זו הייתה תקופה לא פשוטה, אבל שאבתי את הכוחות מהחיילים ובני משפחותיהם שגילו חוסן נפשי מדהים. כל מה שהם רצו ורוצים זה להגן על המדינה, זה מה שנתן לי את הכוחות".

צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך