הרופא המצטיין מאשדוד – ד"ר רוסלן ביליאר נבחר לרופא מצטיין מטעם קופת חולים מאוחדת

קופת מאוחדת ציינה לאחרונה את יום הרופא הישראלי וקיימה בשישי האחרון מפגש הוקרה לרופאים ורופאות מצטיינים * ד"ר רוסלן ביליאר מאשדוד נבחר בזכות פעילותו יוצאת הדופן לקידום איכות הבריאות במרחב אשדוד * ד"ר ביליאר: " להיות רופא בשבילי זו שליחות"

גאווה אשדודית. יום הרופא הישראלי צוין לאחרונה ברחבי הארץ ונועד להדגיש את תרומתם של הרופאים לחיי הקהילה. כדי להוקיר את פועלם של הרופאים והרופאות, קיימה קופת חולים מאוחדת, מפגש הוקרה לצוותים הרפואיים של הקופה. במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה לרופאים מצטיינים אשר בלטו בעשייתם, הישגיהם וחיזוק תדמית הרופא בקרב הציבור הישראלי.

מי שנבחר לרופא המצטיין ממחוז דרום במאוחדת הוא ד"ר רוסלן ביליאר מאשדוד. ד"ר ביליאר, אחד הרופאים המוערכים באזור אשדוד, הוא רופא מומחה בכירורגיה אורולוגית ובמקביל מכהן כמנהל רפואי במרחב אשדוד. לאורך כל שנות פעילותו, תרם ד"ר ביליאר, רבות לשיפור איכות הטיפול הניתן למטופלים, ותרם משמעותית לחיזוק הקשר עם הרופאים בשטח ועם הארגון.

בנוסף, מיישם ד"ר ביליאר את מדיניות חטיבת הרפואה והמחוז במרחב אשדוד, מלווה יד ביד את המנהלים הרפואיים, יוזם ומוביל פרויקטים אשר מובילים את המרפאות באזור אשדוד להישגים טובים ומשמעותיים. בנוסף, לוקח חלק פעיל בפורום המנהלים הרפואיים ומקפיד לחלוק מניסיונו ולייעץ למנהלים צעירים יותר.

ד"ר רוסלן ביליאר הודה על בחירתו ואמר: "אני נרגש לקבל את תואר הרופא המצטיין. להיות רופא בשבילי זה שליחות. הקשר האישי עם המטופלים, הליווי ובעיקר הזכות שניתנה לי לסייע ולשפר את איכות הטיפול הרפואי במאוחדת לכלל מבוטחיה, היא שמובילה אותי ומנחה אותי מידי יום בעבודתי".

דני מושייב, מנהל מחוז דרום במאוחדת, התייחס למצב ולבחירה: "בזמנים קשים אלו, בהם הצוותים הרפואיים עובדים מסביב לשעון, זה הזמן לעצור ולהודות להם על עבודתם המסורה בשגרה ובחירום. הם הכוח המניע והלב שמזרים חמצן למרפאות, למטופלים ואל כל המערכת הרפואית. כמנהל מחוז דרום אני גאה ושמח על הבחירה בד"ר רוסלן ביליאר. עבודתו המקצועית, החיבור אל השטח והחתירה למצוינות, מורגשת ובאה לידי ביטוי בקרב המטופלים אותם הוא פוגש ובקרב הצוותים הרפואיים שהוא מוביל".

גם ד"ר גנדי מיינשולס, רופא מחוזי במחוז דרום במאוחדת, סיפר על הבחירה בד"ר ביליאר: "ד"ר רוסלן מקצועי, מסור לעבודה, אכפתי, בעל יחסי אנוש טובים, תמיד זמין וקשוב הן לצוות במרחב, הן לרופאים במרחב והן לצוות בהנהלה. הבחירה בד"ר רוסלן ביליאר לרופא מצטיין נעשתה בשל היותו רופא יוצא מן הכלל, מעודכן ומקצועי לצד היותו מנהל רפואי מעולה במרחב אשדוד. אני מודה לד"ר ביליאר על עשייתו האיכותית והרבה במאוחדת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך