נוער: פעם למעלה, פעם למטה

אחרי הפסד וניצחון, קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, סיימה את משחק החוץ מול הפועל רעננה בהפסד נוסף (2-0), במחזור הקרוב אשדוד תארח את בית"ר טוברוק

שחקניו של קובי אדרי מציגים עד כה בעיקר חוסר יציבות, כאשר הם רושמים הפסדים במשחקי החוץ וניצחון במשחק הבית. ליגת העל לנוער יצאה לדרך לפני כחודש וזימנה למ.ס. אשדוד משחק פתיחה קשה מול מכבי ת"א בחוץ. מכבי ת"א, שמשתתפת בליגת האלופות לנוער (במקביל לקבוצה הבוגרת), הייתה עדיפה בהרבה על אשדוד, שמצידה הציגה משחק הקרבה בהגנה ולמרות שיתופם של שחקני הבוגרת (יצחק אספה, אור אינברום ודין דוד), נכנעה לשער של דן גלזר, שקבע את תוצאת המשחק, 1:0 למקומיים.

במחזור השני אירחה אשדוד את מכבי פ"ת. האשדודים, למרות שליטה במגרש, לא הצליחו למצוא את השער שיעלה אותם ליתרון, אך אז נכנסו למגרש אור אינברום ודין דוד, שכבשו כל אחד שער וקבעו את תוצאת המשחק 0:2 וניצחון בכורה לקובי אדרי כמאמן הנוער.
בשבת האחרונה קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד רשמה הפסד 2-0 להפועל רעננה בחוץ, במסגרת ליגת העל לנוער, לאחר שספגו שני שערים במהלך המחצית השניה (דקות 65 ו-90). הפעם לא שותפו אור אינברום ודין דוד במשחק, והמאמן קובי אדרי חייב להסתמך על שחקני הסגל שלו, שם יש כישרונות רבים.

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד לא מצליחה לשמור על יציבות בפתיחת העונה, ואחרי שלושה משחקים הקבוצה נמצאת במקום העשירי עם 3 נקודות בלבד.
בשבת הקרובה תארח מ.ס. אשדוד את בית"ר טוברוק החזקה, לה יש עד כה שני ניצחונות והפסד אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך