סכום אדיר: בשורה ענקית למשרתי המילואים ונשותיהם

ועדת הכספים בראשות ח"כ משה גפני אישרה כעת העברה תקציבית בסך של מליארד ומאה חמישים מליון ש"ח למתן הטבות נוספות למשרתי המילואים

בתום דיון מעקב שקיימה הוועדה בנושא הארכת תקופות ודחיית מועדי הליכי מס ביחס לחיילי המילואים והגדלת הסיוע לחיילי המילואים אישרה הוועדה כאמור את העברה התקציבית בסך כולל של מליארד ומאה חמישים מליון ש"ח.

נציגי פורום הלוחמים המשוחררים: "אדוני היו"ר וחברי הכנסת שתדעו שפה אנחנו מקבלים את הבמה בפעם הראשונה להעלות את הדברים והקשיים שלנו ואנחנו מודים לכם על כך".

המשנה למנהל רשות המיסים מירי סביון: "אנחנו ניתן אורכות להגשות למשרתי המילואים מעבר למה שנקבע בתקנות וכן פריסה של חובות עבר למשרתים הפעילים וכן לנשות המילואימניקים".

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "עוד בטרם העברת תקציב המדינה היה חשוב לנו לאשר את התקציב הזה לטובת המילואימניקים. נמשיך לעזור ולסייע בכל הדרכים העומדות לרשותינו לטובת משרתי המילואים וכן לבני ובנות הזוג של המילואימניקים. בנוסף דרשתי ממשרד הפנים והשלטון המקומי לאשר הנחה בארנונה בזמן מלחמה גם לחיילים המשרתים בתפקידים רגילים שהם לא מפקדים".

"לא ייתכן שבזמן מלחמה החיילים שאינם בתפקידים פיקודיים לא יקבלו הנחה בארנונה. ההחלטה הזאת אולי נכונה לתקופת שיגרה, לא בזמן מלחמה".

בתמונה: בתום הדיון עם נציגי פורום המילואימניקים ונציגי פורום נשות המילואימניקים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך