מחר עם תום חלון העברות יתברר אם סתיו נחמני יחתום במ.ס אשדוד

החלוץ הצעיר משתהה, כנראה כי יש לו הצעה נוספת. בקבוצה מאמינים כי הכל ייסגר מחר, שלישי כי יש הבנה בעלפה. גורם בקבוצה אמר כי ביום האחרון של העברות, תמיד באשדוד יש עסקאות שצצות ברגע האחרון.
מתכוננים. מ.ס אשדוד. (צילום: משה סידי).

מ.ס אשדוד מחפשת חיזוק. מחר, שלישי, מסתיים חלון העברות, וכמו שזה נראה אשדוד תנסה לצרף שחקן או שניים. גורם בקבוצה אמר כי תמיד באשדוד יש עסקאות של הרגע האחרון, כך שהכל יכול לקרות עד סגירת החלון.

לגבי החלוץ הצעיר סתיו נחמני ששיחק כמושאל בסט.מירן בסקוטלנד ושייך למכבי חיפה, הרי שנראה כי הצדדים קרובים מאוד, אבל הכל יתברר מחר. השחקן כנראה קיבל עוד הצעות והוא בודק אותן. יחד עם זאת נראה כי ההצעה מאשדוד, כולל העובדה שייקבל דקות משחק רבות, מקרובות אותו לקבוצה. נראה כי יש גם הבנה בעל פה.

שחקן הקבוצה עד השבוע שעבר, ג'וזף גנדה, חתם בבני סכנין בחוזה עד תום העונה עם אופצייה לשנתיים נוספות. על פי פרסומים דיויד קופרמן סיכם תנאים עקרונית בהפועל תל אביב, אבל כרגע אשדוד עדיין לא שיחררה את השחקן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך