מיכאל אוחנה: "הצלחת הקבוצה זו ההצלחה שלי"

במשחק הניצחון על הפועל ראשל"צ, היה מיכאל אוחנה מהבולטים בשורות מ.ס. אשדוד, ואף בישל את שער היתרון של דין דוד, לאחר מהלך כדורגל נדיר שלא רואים בכל שבוע, למרות זאת מעדיף אוחנה הצעיר לשמור על צניעות אופיינית ומה שמעניין אותו זה רק הניצחון הבא. "אומנם זה יישמע כמו קלישאה, אבל כדורגל זה משחק קבוצתי ומה שחשוב בסופו של דבר זה הניצחון של הקבוצה. צריך להתמיד בדרך שלנו, לא להמעיט בערכנו ולא להפריז בערכנו, אלא להמשיך ולעשות את העבודה צעד אחר צעד אל עבר המטרה", סיפר אוחנה
אוחנה עם הכדור

בדקה ה-36 של משחק הליגה האחרון בראשל"צ, חילץ מיכאל אוחנה כדור עמוק בחלק המגרש של אשדוד והחל דוהר קדימה, כשהוא משאיר אחריו את שחקני ההגנה של ראשל"צ אחד אחרי השני. המסע המופלא הזה של אוחנה הסתיים בכדור רוחב מצוין לדין דוד, שמול שער ריק לא התקשה להעלות את אשדוד ליתרון 1:0. בכלל, היה זה משחק טוב לאוחנה, שלא שותף במשחק הקודם ואולי זה מה שגרם לו לשחק יותר באחריות, להניע כדור ולחפש את חבריו להתקפה.

מיכאל, ראשית ברכות על הניצחון, בישול כזה לא רואים כל יום.
"הכי חשוב שניצחנו, הבישול זה סוג של בונוס ואם לא היינו מנצחים זה לא היה שווה. אומנם זה יישמע כמו קלישאה, אבל כדורגל זה משחק קבוצתי ומה שחשוב בסופו של דבר זה הניצחון של הקבוצה. צריך להתמיד בדרך שלנו, לא להמעיט בערכנו ולא להפריז בערכנו, אלא להמשיך ולעשות את העבודה צעד אחר צעד אל עבר המטרה".

ספר קצת על האווירה בקבוצה, בכל זאת שלושה ניצחונות רצופים.
"יש אווירה טובה, חדר הלבשה טוב, אבל אם לומר את האמת זה היה ככה כל הזמן. באמת כולם תומכים אחד בשני ומפרגנים וברור שכיף אחרי שלושה ניצחונות, לא מתרגשים מזה יותר מדי אבל ברוך השם יש לנו חג שמח".

מה לגבי השאיפות האישיות שלך, מטרות שהצבת לעצמך?
"במצב שאנחנו נמצאים יש לי מטרה אחת ועיקרית שזה לעלות ליגה. מעבר לזה, כל ההצלחות האישיות לא מעניינות אותי כרגע. זה ממש ככה, אנחנו הבאנו את הקבוצה למצב הזה ואנחנו נחזיר אותה למקום הראוי לה בליגת העל. רק אחר כך אחשוב על עצמי ועל המטרות שלי, כי אם הקבוצה לא תעלה ליגה כל זה לא שווה כלום. הצלחת הקבוצה זו ההצלחה שלי".

והקבוצה תעלה ליגה?
"אין ספק שזו לא ליגה פשוטה, יש הרבה קבוצות טובות וזה לא פשוט בכל משחק להוציא 100% יכולת מהקבוצה ויכול לקרות משחק אחד יותר חלש, שדברים לא הולכים כמתוכנן, אבל קבוצה שרוצה לעלות ליגה חייבת להתגבר על מכשולים כאלה, וגם אם לפעמים לא הולך, לדעת איך לשפר ולתקן ולא לשקוע בזה. הדרך עוד ארוכה ורק בסופה נדע אם עמדנו במשימה או לא, אין טעם לעשות סיכומים מעכשיו".

ובכל זאת, אחרי פתיחה עגומה נראה שדברים מתחילים להתחבר.
"נכון, פתחנו את העונה בצורה קצת מקרטעת אבל גם עכשיו לא צריך להתלהב ולחשוב שעלינו על דרך המלך. אנחנו צריכים כל משחק לנצח ולחשוב על הניצחון הבא, כל משחק זה צעד בפני עצמו. לעשות כל פעם צעד אחד קדימה לעבר המטרה".

מתי נראה את היציעים באצטדיון הי"א מלאים?
"אין ספק שקהל זה דבר תומך. אנחנו יודעים שבעיר אשדוד יש הרבה אנשים שאוהבים כדורגל ואני באמת מקווה שיותר ויותר יגיעו לראות אותנו, אנחנו רוצים לגרום להם לשמוח וליהנות מכדורגל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך