תחת אבטחה ובליווי ניידת צמודה, פתחה קבוצת "דולפיני אשדוד" את השתתפותה בליגת האלופות.

אלופת המדינה בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, משתתפת בטורניר בספרד, טורניר בו זכתה בעבר. השחקנים שוכנו במלון נפרד עם אבטחה מקומית וישראלית, כשניידת משטרה מלווה אותם מהמלון לאולם וחזרה. מארגני התחרות הזהירו את הקבוצות מכל אקט של פוליטיקה.

בימים אלה נפתח טורניר 'ליגת האלופות' בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה. את ישראל מייצגת קבוצת ד"דולפיני אשדוד" שהיא אלופת המדינה. אגב היא כבר זכתה פעמיים בתואר ב'ליגת האלופות' בעבר.

עיקר העניין הוא סביב הקבוצה הישראלית שזוכה לאבטחה צמודה. מישראל הגיע מאבטח, השגרירות בספרד הוסיפו גם היא אבטחה, ובנוסף ניידת משטרה צמודה אל השחקנים אשר מגיעים מהמלון לאולם לאימונים ולמשחק, וחזרה. אגב,  הקבוצה שוכנה לבדה במלון. יתר 19 הקבוצות שוכנו במלון אחד ובסמיכות זו לזו.

יעקב אוליאל מראש הקבוצה : "מה שהפתיע אותנו לטובה הוא שהצוות המארגן את ליגת האלופות לחרשים וכבדי שמיעה, הודיע   לקבוצות שאת הפוליטקה ישאירו  מחוץ לאליפות, ומי שיפר את הנחייה יחטוף קנס כבד. הם ממש רגישים בעניין הזה. גם בית מלון שאנחנו נמצאים שמו את דגל ישראל לכבודנו".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך