תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 02/02/24 ועד – 08/02/24.

תחזית אסטרולוגיה

טלה: רבים מבני מזל טלה סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בלבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר להם את החיים ויצוק לתוכם עניין. זו עת של פרידה ממקומות, זמנים, אנשים ונכסים בדרך למעבר לשלב חדש.


שור:
השבוע הקרוב מוצא את רבים מבני מזל שור במצב רוח ירוד. סיטואציה שאתם חווים, יוצרת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך כזה או אחר יוצר דאגה, כמו כן, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות דורשים את תשומת הלב שלכם. באופן אישי: ישנם דילמות פנימיות שקשורות גם בעתידכם המקצועי.

תאומים: התחמקות מקבלת הכרעה כזו או אחרת פוגעת בכם. הגיע העת לקבל הכרעה. באופן כללי: ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים בשלב של המתנה. תהליך זה שבו גורלכם תלוי ברצונותיהם של אנשים אחרים מערער את את ביטחונכם העצמי.

סרטן: עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, כמו כן בשבוע זה יש להצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. חוסר איזון רגשי יוצר בלבול מחשבתי ונטיה לפסימיות. באופן כללי: שבוע מורכב צפוי לבני מזל סרטן. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא בזמן שאתם זקוקים להם.

 

אריה: לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מכם יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות.

בתולה: הקלף השבועי מלמד שרבים מכם סוחבים בתוך ליבם עצבות כזו או אחרת. נכון שמעת לעת אתם מפזרים סביבכם גם חיוכים, אך באמת הפנימית שלכם אתם שרויים בעצבות או בחוסר חשק ורבים מכם מתקשים להתחבר אל שמחת חיים אמיתית והדבר יוצר דאגה וחוסר שקט נפשי.

 

מאזניים: הנחת יסודות לתוכניות עתידיות שקשורות בקידום ושיפור מקצועי בקריירה שלכם. המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל מאזניים יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת של תחום בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה.

 

 

עקרב: הצורך לרפא את עצמכם בעיקר מבחינה נפשית ורגשית צף בשבוע זה ועולה. עייפות נפשית וחולשה פיזית מעלים על פניכם קדרות מסוימת שאינה אופיינת לבני מזל עקרב. תהליכים אותם אתם עוברים כעת גוזלים מכם המון כוח ואנרגיה והתחושה שכבר אין לכם חשק וסבלנות למה שמתרחש סביבכם.

 

קשת: שיפור בתחושה האישית. מעבר ממים סוערים למים שקטים יותר. רבים מבני מזל קשת נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר, עד לאחרונה הייתם שרויים בחוסר ודאות ובלבול. אך כעת יש לכם אפשרות לקבל עזרה מגורם חיצוני שיקל עליכם לקבל החלטות.

 

גדי: עיקרו של שבוע זה עוסק בביטחון כלכלי ובכול הקשור בכסף, פרנסה, שכר וכדומה. בשבוע זה חשוב להימנע מדחיינות. באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת.

 

דלי: השבוע הקרוב, מוצא את בני דלי כשהם חושבים קדימה על העתיד. רבים חשים שהם הגיעו לסוף שלב בתחום בחייהם ועכשיו אתם מביטים אל האופק ומצפים לדבר מה חדש. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים.

 

דגים: תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים קשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר, אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך