40 סיבות לחייך

אחרי תקופה פחות טובה, הביסה מכבי נות אשדוד ב-40 הפרש את אס"א בנק יהב ירושלים. החיוכים חזרו גם הם.

באה בזמן אס"א בנק יהב ירושלים למכבי בנות אשדוד אשדוד הייתה צריכה ניצחון גדול לחזור לביטחון שלה והיא עשתה את זה בענק עם 40 נקודות הפרש 95:55. באשדוד אפשר לחזור לחייך.

ההפסדים האחרונים של אשדוד גרמו לה להגיע הערב למשחק מול נועלת הטבלה בתחושה שהיא לא חייבת רק לנצח אלא להביס. כבר מהדקות הראשונות נראה היה שמדובר באירוע חד צדדי, כשקורטני הארט ו-ויקטוריה ויויאנס נראו בלתי עצירות מול ההגנה הירושלמית והעלו את אשדוד ליתרון 6:20.

המגמה הזו נמשכה באופן זהה גם ברבע השני. אלה לא היו האחוזים מהשדה של אשדוד כמו נתון שסיפר על 11 חטיפות רק במחצית הראשונה. 17 האיבודים של ירושלים לא אפשרו לה להיכנס לקצב התקפי ושיחקו לידיים של אשדוד, שרצה בכל הזדמנות אפשרית וירדה למחצית ביתרון 17:44 גדול.

זה היה משחק של שתי זרות נפלאות מול קבוצת תחתית, שעדיין לא מצאה את עצמה העונה. קצב הקליעה של ויויאנס והארט נמשך גם ברבע השלישי, ובהתאם צמח לו גם הפער. 48 הנקודות המשותפות שלהן קבעו 32:75 לאשדוד, במשחק שהוכרע לחלוטין עוד לפני עשר הדקות האחרונות.

ברמה האישית, אם מסתכלים רק על הסטטיסטיקה, זה היה משחק  נהדר של ענבר טנא, שעלתה מהספסל וקלעה 19 נקודות ב-72 אחוזים מהשדה. אבל צבירת הנקודות שלה ושל סידני זמברוטה לא הספיקו כמובן כדי להפוך את המשחק לצמוד. 55:95 לאשדוד בסיום.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 26, הארט 22, יעקב 13, לב 9, קארש 8, דיין 8, נחמה 6, אוזן 3. קלעו לירושלים: טנא 19, זמברוטה 13, בר גל 6, ברז'ינובה 6, דרופ 5, בן אבי 2, פירסטנברג 2, אליהו 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך