"אני מוכן להיבדק במכונת אמת"

יוסי כנפו חבר הנהלת אדומים אשדוד על דוח השופט הקשה מהמשחק ההפסד 1:0 מול הפועל הרצליה במסגרת ליגה א' דרום, לפני שני מחזורים. השופט אוריין סולצמן: "איימו עליי...נתפוס אותך ונז...אותך.. ושהם יגיעו אליי עד הבית". כנפו: "בכלל הייתי ביציע ונכתב בדו"ח שקללתי. השופט הוריד חולצה ואמר לנו אני אז... אתכם אני מבאר שבע". איגוד השופטים: "יש את טענות אשדוד. זכותם. יש את דו"ח השופט וזה מה שהוא כתב".
יוסי כנפו. יבהיר את טענותיו בוועדת המשמעת.

משחק ההפסד לפני שבועיים של אדומים אשדוד, 1:0 באצטדיון רמת גן מול הפועל הרצליה במסגרת ליגה א' דרום, הפך להיות דו קרב של גרסאות על מה שקרה במהלך ובסיום המשחק בין הקבוצה לשופט המשחק

דו"ח השופט אוריין סולצמן (מצורף הדו"ח) מדבר על התנהגות קשה של אנשי ואוהדי אדומים. הוא כתב בין היתר: "נשמעו צעקות כמו: שמחבל יהרוג אותך…צריך לשלוח אותך להיות חטוף בעזה. נתפוס  אותך..ונז… אותך. אל תדאג נגיע אליך עד הבית"…עוד כותב השופט סולצמן בדו"ח כי בסיום נכנסו אליו אנשי אשדוד ,המאמן דוד רביבו ויוסי כנפו אחד מראשי הקבוצה, דיברו אליו לא יפה וגם קיללו אותו.

דו"ח השופט המלא מהמשחק מול הפועל הרצליה.

לאנשי אדומים אשדוד גרסה שונה לגמרי משהו של השופט אוריאן סולצמן. יוסי כנפו מתאר את מה שקרה מבחינתו:

"אם הייתי מקלל ורב הייתי אומר. אני הייתי ביציע בכלל והשופט טען שקיללתי אותו. אין לי מה להגיד על הדברים שכתב. זה לא אני. נגמר המשחק אנחנו יורדים לחדר ההלבשה, שם. הטלפון שלי היה בטעינה, במטרה לקחת אותו, ואז אני רואה את השופט קו]ץ מעל השוטרים מוריד את החולצה וצועק: " אני אזיין אתכם אני מבאר שבע"

למה הוא עשה את זה?

"הוא אומר שאמרו לו שיגיעו אליו הביתה. מי אמר לו את זה"?

למה הוא כתב דו"ח כזה?

"הוא חייב לכתוב דו"ח על מנת להגן על עצמו. אפילו הקוון אמר לי שהוא לא מבין מה קרה לשו]ט. אני לא הייתי בכלל בקרבת השופט. אבל זה נח להאשים את יוסי כנפו"

אם הוא אמר את זה, למה אתם לא מגישים תלונה בהתאחדות?

"הגשנו תלונה וזה ייבדק. אני מוכן ללכת למכונת אמת ולהראות אם הוא אמר את הדברים או לא".

אגב באותו המשחק הורחק בנצי מושל בצהוב אחר צהוב בדקה ה-22. זו הייתה לו ההרחקה הראשונה בקריירה. באשדוד טענו שאם מושל הורחק זה מלמד בדיוק מה שקרה, שכן מושל אינו שחקן שיגיע לעימות עם השופט. אשדוד נמצאת כרגע במקום השלישי מרחק 5 נקודות מהמקום הראשון שעולה אוטומטית לליגה הלאומית.

בהתאחדות לכדורגל אמרו: "העניין ידון בוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל". מאיגוד השופטים נמסר: "יש את טענות אשדוד, זכותם. יש את דו"ח השופט, זה מה שהוא כתב. יהיה דיון משמעתי ושם יתבררו הפרטים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך