הכינו את החימום: סופ"ש גשום, טמפרטורות ועם רוחות של עד 60 קמ"ש. בעירייה העלו כוננות לרמה 3 מתוך4

לצד הכוננות התמידית נוכח המלחמה ברצועת עזה, בעיריית אשדוד נערכים למערכת גשמים בסופ"ש הקרוב שצפוי להיות על פי התחזיות גשום במיוחד, ויכלול טמפרטורות נמוכות ורוחות בעוצמה בינונית גבוהה

על פי הצפי, גשם יירד לסירוגין הלילה, וממחר בבוקר תתגבר עוצמת הגשם שיירד עד שעות הערב מלווה ברוחות של 50-60 ק"מ"ש.

במנהל התפעול נערכים לכל תרחיש, רמת הכוננות הועלתה ל-3 וגם כב"ה יתגברו כוחות.

ראש אגף תפעול, שלמה רוטנברג, ציין כי העיר נמצאת אחרי שבוע גשום מאוד שעבר ללא תקלות, תוך שמירה שגרת העיר: במש כל השבוע אנו פועלים אל מול מזג האוויר ועד עתה נשמרה השגרה וללא הצפות .

כעת בעיריית נערכים לכניסת מזג אוויר סוער יותר שכולל רוחות חזקות, משקעים גבוהים וטמפרטורות נמוכות. אנחנו נערכים ביתר שאת במטרה לתת מענה לכל תרחיש.

התושבים נקראו לחזק חפצים במרפסות ובחצרות כדי שלא יעופו ברוח.

בעירייה מסתייעים בתוכניות העבודה שנבנו לאורך שנים ומשלבות את פקודת חורף, ואת תוכנית חיזוי של חברת הסטארט אפ הישראלית Tomorrow.io.

ההיערכות תאפשר לצוותי העירייה להתמודד עם מזג אוויר בעיר גדולה הכוללת 622 רחובות ו-150 ק"מ תשתית של הולכה תת קרקעית, רצועת חוף ארוכה ואת נחל לכיש.

במטרה להתמודד עם הגשמים החזקים נוקו אזורים שלמים מלכלוך ועלים העלולים לסתום קולטנים, נבדקה תקינותן של תעלות ההולכה, נגזמו עצים לא יציבים ורועננו נהלים בהתאם לתוכניות העבודה הסדורה של העירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך