עם צופים ביציע, אשדוד נגד טבריה בגביע.

מ.ס אשדוד תפגוש את מליכת הליגה הלאומית בשישי (14.00, אצטדיון הי"א). לראשונה מאז "ירבות הברזל" יש אישור ל-1000 צופים להיכנס. המאמן אלי לוי: "השחקנים יודעים את חשיבות המשחק".

מ.ס אשדוד תפגוש בשישי את עירוני טבריה במסגרת גביע המדינה. המטרה היא לסמן וי ולעבור שלב. בקבוצה לא ירצו שההפתעה תהיה על חשבונם. אשדוד היא סוגרת הטבחלה, טבריה מולכית הטבלה בלאומית.

אשדוד תגיע למשחק עם סגל חסר: אילי טמם סובל ממתיחה בברך, לא ברור כמה זמן יעדר. נועם מוצ'החולה ועדיין בספק למשחק. קלארק רוברטסון יחמיץ אותו. חמודי כנעאן יישחק,אבל ישולב בחלק מהמשחק.

לראשונה מאז מלחמת "חרבות הברזל" יהיה קהל במשחק באיצטדיון הי"א. ראש העיר אישר להכניס עד 1000 איש ונראה כי לא פחות מהמספר הזה יגיע, שכן זמן רב לא היה קהל במשחקי הקבוצה.

המאמן אלי לוי אמר: "משחק מאוד קשה מול קבוצה איכותית מובילת הליגה הלאומית. מכירים את האיכויות שלהם וגם את זה שכבר סופרים 15 משחקים ללא הפסד. אבל גם לנו יש את הרצונות שלנו ואנחנו יודעים שלמשחק הזה יהיו השלכות להמשך הליגה והשחקנים יודעים את חשיבות המשחק ומוכנים כבר שיתחיל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך