נעים להכיר…הד"ר של העצים…

ד"ר אורי דיקן, הוא מנהל מחלקת העצים בעיריית אשדוד. הוא מגלה כי יתווספו ל-70 אלף עצים שנטועים ברחבי עוד-4,500 עצים.
ד"ר אורי דיקן.

זה בדיוק הזמן, בט"ו בשבט להכיר את ד"ר אורי דיקן, הוא מנהל מחלקת העצים בעיריית אשדוד. אורי עשה את הדוקטורט שלו בתחום של קרקע ומים עם התמחות במטאורולוגיה חקלאית. למד בפקולטה לחקלאות (מכון וולקני) ואת הפוסט דוקטורט עשיתי במכון ויצמן עם התמחות בניהול עצים ביערות. אורי מאוד אוהב את עץ הצאלון.

שאלנו את ד"ר אורי, מה העץ הכי אוהב לאכול? עצים במהלך חייהם חייבים כל הזמן מים ודישון. ישנם עצים שמסתדרים ללא דישון אבל על מנת שהעץ יפרח ויראה טוב חייבים לדשן ולהשקות.

ד"ר דיקן והצוות שלו.

ד"ר אורי מספר לנו על תוכנית ההצללה וקירור המרחב הציבורי הגדולה ביותר מאז הקמת העיר אשדוד. התכנית יצאה לדרך לפני כשנתיים בהשקעה של מיליוני שקלים, ובעיר יתווספו ל-70 אלף עצים שנטועים ברחבי עוד-4,500 עצים במסגרת התכנית.

מטרת התכנית היא לייצר כמה שיותר צל, ולשתול את העצים שמתאימים לאזורים השונים בעיר. עצים מורידים את הטמפרטורה בממוצע של 5 מעלות, משמעותי מאוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך