שינויים בסגל קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

לאובץ בן ה-26 (1.97 מ') שיחק בקרית אונו והגיע בגיל צעיר לכדוריד הישראלי (שיחק בספרטק סובוטיצה בארצו, וגדל בכוכב האדום בלגרד).
סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה בכדוריד, הפועל אשדוד, מבצעת שינויים מרכזיים לקראת חזרת ליגת ווינר בכדוריד אל השלב השני של העונה ומשחקי הבית העליון שיפתחו השבוע: היא מצרפת את פיליפ לאובץ, הפיבוט הסרבי ששיחק בפתיחת העונה בהפועל קרית אונו, ולפני כן – במשך כמעט 4 עונות במכבי קרית מוצקין.
לאובץ בן ה-26 (1.97 מ') הגיע בגיל צעיר לכדוריד הישראלי (שיחק בספרטק סובוטיצה בארצו, וגדל בכוכב האדום בלגרד). הוא הראה פוטנציאל נהדר לאורך השנים האחרונות בקרית מוצקין, ובעונה החולפת רשם גם מספרים נהדרים – 185 שערים ב-74 אחוזים – ונבחר ע"י המאמנים לשביעיית העונה בליגת ווינר. המהלך הזה קורה אחרי פיליפ אחר, גם הוא סרבי, ששוחרר – פיליפ גרובור, שכבר הספיק לעשות את המעבר לבני הרצליה שתשחק בבית התחתון.  
 
"אני מאוד שמח וגאה להיות חלק מהפועל אשדוד, ואני מקווה שנעשה יחד דרך טובה ומוצלחת – ונזכה בתארים. זו הסיבה המרכזית שרציתי לעשות את המעבר הזה למועדון רציני כמו אשדוד", הבהיר לאובץ לאחר שהשלים את המעבר ואת הבדיקות הרפואיות. "אני מתחייב להביא איתי את הגישה, להגנה חזקה, תשוקה בחלק ההתקפי, וכל מה שידרשו ממני. אני מכיר את אשדוד כארגון מצוין, כמשפחה, ויש לי כאן גם חברים קרובים, כך שלא אזדקק לזמן התאקלמות. המטרה היא להשתלב במערך הקבוצתי במהרה לקראת רגעי ההכרעה של העונה. אני סומך כאן על כולם, וגאה להיות חלק מהמשפחה הזו".
 
לפני כן, אשדוד צירפה את המקשר הסרבי אורוש טודורוביץ' (25, 1.90 מ'), שהגיע מהבונדסליגה הגרמנית שם שיחק בקבוצת באלינגן, ולפני כן במטאלופלסטיקה שבאץ הסרבית (כולל עם אלכסנדר באביץ', המקשר/מרכז המצטיין של אשדוד בשנים האחרונות).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך