מחליף. נקודה.

אחרי הניצחון על מכבי פ"ת רצו באשדוד להמשיך את המומנטום ולנצח את חדרה בחוץ. זה הסתיים בתיקו 1:1 משער של המחליף רביד אברג'יל שנכנס אחרי 3 דקות בגלל פציעת חמודי כנעאן.

יש משחקים שהם צומת להמשך העונה. זה היה המשחק של מ.ס אשדוד בשבת מול הפועל חדרה. אחרי ניצחון ראשון על מכבי פ"ת, אשדוד רצתה ניצחון על חדרה ועלייה מעל לקו האדום. זה היה משחק שאולי כבר יכול היה לסמל התאוששות קדימה. חדרה מצידה הגיעה עם מאמן חדש, חיים סילבס ורצתה אף היא לנצח ולהתרחק מאשדוד. בסוף כל אחת יצאה עם משהו ועם 1:1, שאת השער לאשדוד כבש רביד אברג'יל המחליף שנכנס בדקה ה-3 לאחר פציעת חמודי כנעאן.

כאמור כבר בדקה ה-3 מכה למ.ס אשדוד. חמודי כנעאן נפצע בשריר האחורי ונאלץ לנטוש את המשחק. מי שהחליף אותו היה רביד אברג'יל. 8 דקות אח"כ הסתבר שה"המכה" הפכה לברכה. רועי לוי שלח כדור רוחב מצוין באגף, בוטאקה בעט פעם אחת, הרמן שוער חדרה הדף והמחליף אברג'יל המשיך פנימה 0:1 מהיר לאשדוד.

חדרה חזרה עוד לפני המחצית, דווקא בלחץ אשדודי. חדרה קיבלה כדור חופשי מצד ימין מעט ליד הרחבה. הכדור הוגבה, הורחק עד למרחק 20 מטר משער אשדוד, ברסקי בעט חזק, הכדור פגע באוואני, שינה כיוון וחדר פנימה 1:1.

בדקת הסיום של המחצית בוטאקה הוציא התקפה מצוינת, לאילי טמאם שהמשיך בהגבבה אל איזיקל הנטי והאחרון נגח מצוין אל עבר השער, ורק הרגל של תמיר גלזר מנעה שער בדקה קריטית לאשדוד.

כנעאן. נפצע ונטש אחרי 3 דקות. (צילום: טל אקוקה).

הקבוצות עלו כשהן רוצות להשיג הכרעה חשובה. חדרה כמעט כבשה (56) אבל הכדור שהתסובב ברחבת אשדוד יותר מידי זמן, הורחק לבסוף. חדרה המשיכה ללחוץ ואריאל הרוש (73) הצליח למנוע שער באחד על אחד עם יואב תומר מחדרה.

המחצית השנייה הייתה בסופו של דבר יותר בשליטת חדרה, אבל למצבי הבקעה היא כמעט לא הגיעה. אשדוד ניסתה עם גנדה בתוספת הזמון. אחרי מחצית ראשונה טובה, היא הייתה פחות ליד השער של חדרה. .מה שהיא כן הצליחה זה לצבור נקודה רביעית בשני משחקים..

מ.ס אשדוד: אריאל הרוש, רועי לוי, אוואני, חכמון (שחף, 57), גיל כהן, טמם, בוטאקה, מוצ'ה (אוחנה, 74), אזולאי, כנעאן נפצע דקה 3 (אברג'יל, 3, גנדה 74), הנטי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך