אלי לוי: "צריכים לצבור נקודות, בוודאי מול יריבה ישירה על המיקום". שלומי אזולאי צפוי לפתוח.

אשדוד תתארח אצל הפועל חדרה (נתניה, 15.00) בשבת. ניצחון על חדרה יעלה אותה מהמקום האחרון אל מעבר ליריבה הרחוקה ממנה בנקודה. מאמן מ.ס אשדוד אלי לוי עשוי לפתוח עם 3 בלמים. המטרה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון על מכבי פ"ת. רוברטסון (פציעה) ובן זקן (צהובים), ייעדרו.
אלי לוי ושלומי אזולאי. 0צילום: משה סידי)

הרבה חיוכים היו באימון שישי במ.ס אשדוד. לאחר 7 משחקים בהם לא ניצחה, גברה באמצע השבוע אשדוד על מכבי פ"ת, 1:2. ניצחון שהביא להרבה רוגע. מחר, שבת, תצא אשדוד מהמקום האחרון  למשחק חוץ מול הפועל חדרה (15.00, נתניה). חדרה נמצאת מקום אחד מעליה ומרחק נקודה ממנה. ניצחון של אשדוד, שתרצה לצרף שני ניצחונות, יביא אותה אל מעבר לחדרה ואל מעבר למקום האחרון.

מתכוננים. מ.ס אשדוד. (צילום: משה סידי).

המאמן אלי לוי התייחס למשחק: "שני דברים אנחנו לוקחים מהניצחון על מכבי פ"ת, 3 נקודות והיכולת לשנות את הגישה תוך כדי משחק. אנחנו צריכים לצבור נקודות במשחקים הבאים, בוודאי מול יריבה ישירה על המיקום כמו הפועל חדרה".

חדרה מינתה מאמן חדש, את חיים סילבס

"מאמן חדש מבשר על שינוי באנרגיה, אבל אנחנו מססתכלים על האינטרס של מ.ס אשדוד ועל זה אנחנו מתכונננים".

הנטיי משמאל בכחול. (צילום: משה סידי)

בנוגע לעניין המקצועי, הרי שאלי לוי עשוי לשחק עם 3 בלמים. מי שייכנס להרכב הוא שלומי אזואלי הקשר, איתו ערך לוי שיחה אישית. אזיקל הנטיי החלוץ הניגירי החדש, יפתח גם במשחק מול חדרה. כזככור במשחק הפתיחה שלו הוא כבש שער. חמודי כנעאן גם צפוי לפתוח. מי שייעדרו הם הקפטן טום בן זקן (5 צהובים) והבלם קלארק רוברטסון (פציעה).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך