אשדוד כתומה – אשדוד עם כפיר ביבס

כיכר המפרשים נצבעה כתום לרגל יום הולדתו של כפיר ביבס הנמצא 104 יום בשבי חמאס עם הוריו ואחיו. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אסור לשכוח אף אחד מאחינו ואחיותינו המוחזקים בין ציפורני הנאצים בעזה. הם חייבים לחזור. כולם. עכשיו".

כיכר המפרשים נצבעה כתום, לרגל יום הולדת שנה לכפיר ביבס הנמצא בשבי חמאס, שנמצא כבר 104 ימים בשבי החמאס.

כיכר המפרשים הואר הלילה בכתום. מחווה לכפיר ביבס, התינוק הנמצא יחד עם אחיו, אריאל והוריו, שירי וירדן בשבי החמאס מאז ה-7/10. כפיר מציין יום הולדת ראשון בחייו, וכולנו תפילה כי בקרוב ישוב לביתו יחד עם כל החטופים, בריא ושמח.

בכל הארץ ובמקומות רבים בעולם נענו לקריאה להאיר מונומנטים ומבני ציבור באור כתום, מחווה לכפיר ביבס המציין יום הולדת ראשון. כפיר התינוק נמצא 104 ימים בשבי החמאס, וכולנו נושאים תפילה כי הוא ישוב לביתו יחד עם הוריו ואחיו וכל החטופים. כפיר הפך לסמל והוא העדות הכואבת ביותר לרשעות ולמעשי הזוועה של מחבלי החמאס, אשר לא בחל בשום גץדרך כדי לפגוע בכל יהודי, אפילו בתינוק!

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי:  אשדוד כתומה – אשדוד עם כפיר. יום הולדת שנה לכפיר ביבס. תינוק ג׳ינג׳י מלא באור – ששבוי בידי ארגון טרור במשך רבע מחייו. חמאס הם הרוע הטהור. אסור לשכוח את זה. אסור לשכוח אף אחד מאחינו ואחיותינו המוחזקים בין ציפורני הנאצים בעזה. הם חייבים לחזור. כולם. עכשיו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך