"ממשיכים לפתח את החדשנות באשדוד": אקסלרטור חדש נפתח באסותא

המרכז הרפואי אסותא באשדוד פתח את תכנית האקסלרטור בפעם השלישית, בשיתוף פעולה עם Open valley כשהפעם היא פתוחה גם ליזמים מתוך בית החולים וגם ליזמים חיצוניים. סגן ראש העיר אלי נכט: "באים לתת מענה לבעיות רפואיות ולשפר את איכות החיים של כולנו"

ביום שלישי האחרון נפתח המחזור השלישי של חממת האקסלרטור של בית חולים אסותא אשדוד בהובלת מנכל בית החולים דר ארז בירנבאום ומנהל החדשנות של אסותא ד״ר גילי לוין והשותפים חברת אדמה וקרן השקעות EHealth Ventures. השנה האקסלרטור פתוח גם ליזמים מתוך בית החולים וגם ליזמים חיצוניים.

חברת "אדמה" ובית החולים האוניברסיטאי אסותא אשדוד השיקו בשנת 2020 את האקסלרטור ליזמות רפואית. כאשר המחזור הראשון נפתח בחודש יוני של אותה השנה, ואילו השבוע נפתח המחזור השלישי. בין המיזמים שנבחרו בזמן פתיחת החממה היה: אבחון מהיר של נגיף הקורונה על ידי זיהוי חלבונים ייחודיים (החממה נפתחה בעיצומה של המגפה), ואפליקציה שתסייע בטיפול בילדים עם שיתוק מוחין.

מנכ"ל אסותא אשדוד אמר בזמנו: "שיתוף הפעולה של אסותא אשדוד עם חברת אדמה, ועם קרן ההשקעות ehealth Venture, מהווה צעד חשוב בפיתוח יזמות כחלק אינטגרלי מפעילות בית החולים, ומשתלב עם חזונו של ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, להפוך את אשדוד למרכז חדשנות המושך צעירים מכל הארץ".

כאמור, השבוע סגן ראש העיר עו״ד אלי נכט השתתף בטקס פתיחת המחזור השלישי ואמר כי הוא "שמח על כך שצעד אחר צעד אנחנו ממשיכים לפתח את החדשנות באשדוד. היום בית חולים אסותא פתח את המחזור השלישי של אקסלרטור הרפואי שלו באשדוד, והפעם תוך כדי חיבור עם חברת Open valley,  שהבאנו לאשדוד בעמל רב".

10 יזמים, חלקם עובדי בית החולים וחלקם עובדי חוץ, הציגו היום את המיזמים שלהם, שבאו לתת מענה לבעיות רפואיות ולשפר את איכות החיים של כולנו.״

מטעם חברת אדמה נמסר כי "אדמה מעודדת יזמות חדשנית. אנחנו משוכנעים כי התכנית היוקרתית תסייע ליזמים בפיתוח רעיונות אשר עשויים בעתיד לשרת את עולם הרפואה". המפעל המרכזי של "אדמה" בישראל, וכן מרכז המחקר והפיתוח המרכזי שלה, שוכנים בעיר אשדוד. חממת האקסלרטור ששוכנת בבית החולים אסותא אשדוד, בתחום היזמות הרפואית, נקראת: "אקסלרטור אדמה ליזמות רפואית". הפרויקט הוקם במטרה לעודד מציאת פתרונות חדשניים בתחום Health Tech בבתי החולים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך