"לפעמים אני חושבת שטוב מותי מחיי"

ג' מאשדוד היא חד הורית שהגיעה למצב שהיא לא יכולה להאכיל את שלושת ילדיה. * היא עובדת בניקיון ובכסף לא יודעת למי לדאוג קודם. * "ניקיתי חדר מדרגות של בניין וקיבלתי 200 שקלים. הייתי צריכה לחשוב מיליון פעמים מה לקנות, טיטולים מטרנה ומגבונים לתינוק או אוכל לילדים הגדולים". * היא פנתה לאנשי "נותנים מהנשמה" בכדי שיעזרו לה: " אני כושלת בתור אמא. לא מגיעה לי את העזרה הזאת. אבל לילדים, בשבילם אני מבקשת"
Desperate man in hooded jacket is crying, hands are covering face and tears in the eyes, light of hope shining from his right side

קשה לקרוא את דבריה של ג' מאשדוד, אם חד הורית לשלושה ילדים, אחד מהם תינוק. היא שלחה הודעה לאנשי עמותת "נותנים מהנשמה", נחמן פרץ ונחמן ישי, בו היא מגוללת את מצוקתה, שמביאה אותה לכדי מחשבות אובדניות.

"היי נחמן מה שלומך? אני מצטערת שאני מפריעה ופונה אלייך שוב. אני שולחת לך אחרי 3 לילות בלי שינה. לפעמים אני חושבת שטוב מותי מחיי.

ביום שישי הלכתי לנסות לקנות כמה דברים לבית שיהיה לשבת הכרטיס לא עבר ולא היה מזומן. השארתי את הדברים ויצאתי בבושת פנים. בוכה ולא מצליחה להבין איך הגעתי למצב הזה איך הגעתי לזה שאני אמא כושלת כ"כ שלא מצליחה לדאוג לדבר כל כך בסיסי כמו קצת אוכל לבית. לרגע עברה לי המחשבה לגנוב אפילו אבל לא העזתי.

אני עובדת סביב השעון כדי לנסות להצליח לפרנס ולדאוג לדברים הבסיסים ביותר לא רוצה מותרות. אני לא מצליחה נחמן אני מיואשת מהמצב הזה מיואשת ומתוסכלת. לא מבינה למה איך הגעתי למצב כזה שאני לא מצליחה לדאוג לפת לחם לבית.

ניקיתי חדר מדרגות של בניין וקיבלתי 200 שקלים הייתי צריכה לחשוב מיליון פעמים מה לקנות, טיטולים מטרנה ומגבונים לתינוק או אוכל לילדים הגדולים. זו הדילמה שאף אמא לא רוצה לעבור. למי לדאוג מבין הילדים? למי להביא אוכל?

נחמן אני מתחננת לפנייך שתעזור לי. אני באמת כואבת והמצב הזה קשה לי. אני לא מצליחה להרים את הראש. אני כושלת בתור אמא ובתור אישה בכללי. לא מגיעה לי את העזרה הזאת. אבל לילדים, בשבילם אני מבקשת"

 

למעוניינים לתרום:

נחמן פרץ 0535201893 , נחמן ישי 0507455889  מעמותת נותנים מהנשמה

בנק מרכנתיל: על שם: נותנים מהנשמה. מספר חשבון 139029 מספר סניף 740

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך